וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקרה של פסילת בן ארי: התפקידים הבכירים שדרשו בעוצמה יהודית כפיצוי

17.3.2019 / 7:45

העליון צפוי להכריע בנושא פסילת הח"כ לשעבר במסגרת הריצה המשותפת באיחוד מפלגות הימין. לוואלה! NEWS נודע כי בכירי עוצמה יהודית דרשו מסמוטריץ' "חבילת פיצויים" לפיה בן גביר ימונה ליו"ר ועדת החוקה ומרזל ימונה לתפקיד שר

צילום: שלומי גבאי, עריכה: איתי עמרם

במפלגת עוצמה יהודית מתכוננים לאפשרות שהעליון יפסול היום (ראשון) את מועמדותו של ד"ר מיכאל בן ארי בבחירות לכנסת ה-21. בפגישה שקיימו ביום חמישי עם יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ', מקום 2 ברשימת איחוד מפלגות הימין המאוחדת עם הבית היהודי, דרשו חבילת פיצויים במקרה של פסילה, ואחד הפיצויים הוא שעו"ד איתמר בן גביר, מקום 8 ברשימה המאוחדת, ימונה ליו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט בכנסת הבאה - כך נודע לוואלה! NEWS.

בן גביר, כך על פי סיכום מוקדם בין שתי המפלגות קיבל התחייבות למינוי כחבר מטעם הקואליציה בועדה למינוי שופטים. בפגישה בין הצדדים, עלתה גם דרישה לפיה ברוך מרזל ימונה ידרשו תפקיד שר בממשלה הבאה. לא ברור אם כל הדרישות של המפלגה יתקבלו במקרה שבן ארי ייפסל, אך בעוצמה יהודית לא מתכוונים לוותר ורוצים פיצוי הולם אחרי שכבר נסגרו הרשימות ואין כלל אפשרות לשלב נציג נוסף מטעמם ברשימה לכנסת.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
"לא תהיה פה אנרכיה": דיון סוער בעליון על פסילת בן ארי ובן גביר לכנסת
לא קיבלתם הודעה לבוחר? כך תוכלו לאתר את הקלפי שבה תצביעו
הם נ-ג-ר-ר-י-ם: הפח הערבי של נתניהו הוא ההזדמנות של גנץ

עו"ד איתמר בן גביר, ועו"ד איתמר מיכאל בן ארי במהלך דיון על פסילתו של השני בבג"ץ 14 במרץ 2019. שלומי גבאי
בן ארי ובן גביר בדיון בבג"ץ, בשבוע שעבר/שלומי גבאי

בעוצמה יהודית אומרים כי "אנו מאמינים ומקווים שבית המשפט העליון לא יפסוק פסיקה שתיזכר לדיראון עולם. זה יהיה יום שחור לדמוקרטיה הישראלית ולשלטון החוק. אנו לא נתייחס לחבילת הפיצוי שביקשנו, אבל ברור היה לכולם בחדר כי במקרה שבן ארי נפסל, יש חובה לגרום למצביעי עוצמה לנהור לקלפיות".

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן המליצו לפסול את התמודדותו של בן ארי משום שסברו שהתבטאויותיו נמצאות "בגרעין הקשה" של הסתה לגזענות. השניים סברו כי יש לאשר את התמודדותם של שאר המועמדים והרשימות. ביום חמישי האחרון, העליון דן בעתירה לפסול את בן ארי ובן גביר. השופט עוזי פוגלמן פנה לעו"ד יצחק בם, שמייצג את בן ארי, ואמר לו כי "נשף המסכות שלו נחשף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully