וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "גנץ לא יהיה שר הביטחון בממשלתי"; גנץ: "לא תהיה שר האוצר"

30.3.2019 / 22:08

על רקע הקמפיינים הנגדיים שהם מנהלים אחד מול השני בישורת האחרונה של הבחירות, פסלו ראש הממשלה ויו"ר כחול לבן את האפשרות שימנו אחד את השני לשרי הביטחון והאוצר. "גנץ תומך בהסכם הגרעין וקורס תחת לחץ הבחירות", תקף רה"מ. גנץ: "נתניהו הבין שהוא הפסיד"

עריכה: ניר חן, צילום סטילס: ראובן קסטרו, עיצוב גרפי: אביחי ברוך

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (שבת) כי יו"ר כחול לבן בני גנץ לא יהיה שר ביטחון בממשלתו. בתגובה, הודיע גנץ כי נתניהו לא יהיה שר האוצר בממשלתו. בכך השניים הורידו מהפרק את הדיבורים על ממשלת אחדות, שעשויים לפגוע באמינות הקמפיינים הנגדיים ששני הצדדים מנהלים אחד נגד השני בישורת האחרונה של הבחירות.

אחרי שדבריהם של בכירי הליכוד יובל שטייניץ וגלעד ארדן, שרמזו כי גנץ עשוי לשמש שר ביטחון, פתחו גל של הערכות על אפשרות של ממשלת אחדות, אמר נתניהו כי "בני גנץ שתומך בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן, שתומך בעקירת 90 אלף מתיישבים, שהתנגד לבניית הגדר שהקמתי בגבול מצרים ובלמה כליל את ההסתננות לישראל, שתופר עלילות דם נגדי ושקורס תחת לחץ של קמפיין בחירות - לא יהיה שר ביטחון בממשלתי".

ראש הממשלה הוסיף כי "מי שרוצה קואליציית שמאל מצביע ללפיד וגנץ. מי שרוצה קואליציית ימין חייב להצביע רק לליכוד בראשות נתניהו".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
שולל האזנות במטה, תוקף את אובדן ההרתעה: גבי אשכנזי באולפן וואלה! NEWS
סמוטריץ' באולפן וואלה! NEWS: "גנץ מועמד שפוי, אך הוא רע ליהודים"
"עד עכשיו לא הייתה דמוקרטיה": פייגלין מנסה למכור, הבוחרים עדיין מחפשים את הקאצ'

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה, 17 במרץ 2019. רויטרס
נתניהו (צילום: רויטרס)/רויטרס

בתגובה, גנץ אמר כי "נתניהו לא יהיה שר אוצר בממשלתי. הוא יפסיד בבחירות ויילך להתייצב בפני שלושת כתבי האישום שלו ובפני החקירה שהפרקליטות פותחת בפרשת הצוללות תמורת עמלות".

גנץ הוסיף כי "בסוף השבוע הזה נתניהו הבין שהוא הפסיד את הבחירות. אזרחי ישראל מאסו בשנאת האחים שהוא זורע בעם. הליכוד יהיה שותף מלא בכל ממשלה. נתניהו ושנאת האחים שלו יורחקו מהחיים הציבוריים".

בליכוד אמרו בתגובה לדברי גנץ כי "שלושה דברים ברורים: הליכוד לא ישב בממשלה אחת עם מפלגת השמאל של לפיד וגנץ. שר האוצר המיועד של לפיד וגנץ יהיה ניסנקורן מההסתדרות שישבית את המדינה. עוד סיבה להצביע מחל ולבחור בליכוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בני גנץ, במהלך נאומו בגני התערוכה 27 במרץ 2019. שריה דיאמנט, אתר רשמי
גנץ (צילום: שריה דיאמנט)/אתר רשמי, שריה דיאמנט

אחרי דבריו בראיון לחדשות 13, הבהיר ארדן כי הוא לא התכוון שגנץ הוא מועמד מועדף לתפקיד שר הביטחון. "אמרתי בצורה הכי חדה וברורה, שאם תוטל עלינו הרכבת הממשלה, הליכוד יקים ממשלה קודם כל עם גוש הימין. רק אחרי שתקום קואליציית ימין, כל מי שיקבל את קווי היסוד של ממשלת הימין, אינו פסול מלהצטרף", כתב ארדן בטוויטר.

ביום רביעי תקף גנץ את נתניהו ואמר כי הוא "איבד כל רסן" בקמפיין הבחירות שלו. בנוסף לכך, גנץ תקף את מדיניותו הביטחונית של נתניהו על רקע המתיחות ברצועת עזה ואמר: "לא הייתי משלם פרוטקשן לחמאס. לא הייתי מדליף מהקבינט ולא הייתי נותן לאחרים להדליף מהקבינט. אנחנו מצפים מהמפקדים שידברו בבטחה ובפתיחות. מה, הם צריכים לחשוב שהכול שם זולג החוצה מכל כיוון אפשרי?. ביבי, אתה מדבר על הרתעה, אבל בוא נודה: אפילו את הקבינט שלך אתה לא מרתיע".

(עדכון ראשון: 21:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully