וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער תוקף את בנט באולפן וואלה! NEWS: משתולל מהיציע ועושה פרסומת לרמבו

השר לשעבר, שחזר לחזית הליכוד לאחר הסולחה עם נתניהו, התייחס לביקורת שמתח יו"ר הימין החדש נגד התנהלות ראש הממשלה ברקע המצב הביטחוני, ואמר כי דבריו מגיעים ברקע "מספרים לא גבוהים בסקרים". על גנץ: "יש לו אפס ניסיון מדיני ופוליטי". שקד: "עדיף להיות רמבו מלפלף"

צילום סטילס: ראובן קסטרו. גרפיקה: אביחי ברוך. עורך ווידאו: ניר חן

קמפיין הליכוד, בני גנץ והעימות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו: השר לשעבר גדעון סער מהליכוד אמר היום (ראשון) בריאיון המרכזי באולפן וואלה! NEWS כי הביקורת שמתח יו"ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, נגד התנהלותו של נתניהו ברקע המצב הביטחוני בדרום הארץ נובעת מהירידה בסקרים של מפלגתו. "המספרים שלו בסקרים לא כל כך גבוהים, אז שבוע אחד עושים פרסומת לבושם, שבוע שני עושים פרסומת לרמבו. אדם שהוא חבר ברציפות במשך שש שנים בקבינט הביטחוני, יש לו אחריות משותפת למדיניות הממשלה", אמר סער. הוא הוסיף כי "זה לא אומר שאתה מסכים תמיד עם כל החלטה, בהחלט לא. אבל אני חושב שצריך לגזור מזה אמות מידה להתנהלות, גם בתקופת בחירות".

סער התייחס לסבב הלחימה בשבוע האחרון ברצועת עזה, ואמר כי הוא אינו "משוכנע אם סיימנו". לדבריו, "הכוחות עדיין פרוסים בשטח ודברים כאלה כדאי לסכם כשבטוח אפשר לסכם. אנחנו שבוע לפני בחירות, יש לישראל רקורד של יותר מ-35 שנה של אי-יציאה למלחמה ויציאה למלחמות ברירה בלבד. זאת ללא ספק התפיסה של ראש הממשלה ובהתחשב במגוון השיקולים, אז אני מבין מדוע ננקטת המדיניות". הוא הוסיף: "דעתי ידועה בנושא של רצועת עזה. אני חושב שישראל צריכה לאמץ מדיניות שחותרת לפירוז הרצועה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
צוללות, פסיכולוגים ותמונות ניצחון של חמאס: ביבי ובני - המערכה האחרונה
שולל האזנות במטה, תוקף את אובדן ההרתעה: גבי אשכנזי באולפן וואלה! NEWS
נתניהו: "גנץ לא יהיה שר הביטחון בממשלתי"; גנץ: "לא תהיה שר האוצר"

חיצונית - ראיון של גדעון סער לוואלה!NEWS. אתר רשמי
סער/אתר רשמי

סער דחה את הביקורת על נתניהו שלא מכנס את הקבינט המדיני-ביטחוני ברקע המצב הביטחוני המתוח ברצועת עזה. "אני היום לא חבר ממשלה ולא חבר קבינט. אני שומע כל מיני נציגי ציבור או כאלה שמועמדים להיות נציגי ציבור שמשתוללים מהיציע. אני מציע לזכור שזאת תקופת בחירות", אמר.

קמפיין הליכוד ספג בימים האחרונים ביקורת קשה על שורה של צעדים ומסרים בוטים ונמוכים נגד מועמד כחול לבן לראשות הממשלה בני גנץ. "אני לא חי עם סטנדרטים כפולים", אומר בתגובה סער. "לא שמעתי ביקורת וזעזוע בארץ מזה שמכנים את ראש הממשלה בוגד. זה קרה בקמפיין של מפלגה יריבה, זה רץ ברשת, אני ראיתי את זה ואתה לא שומע על זה שום דבר. בעיניי זה הדבר הכי חמור שקרה במערכת הבחירות הזאת. כאשר היו טעויות בקמפיין הליכוד, היתה התנצלות והכרה שהייתה טעות ואני חושב שזאת הדרך לפעול. בצד השני יש מערכה חסרת רסן לחלוטין".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חיצונית - ראיון של גדעון סער לוואלה!NEWS. אתר רשמי
סער באולפן וואלה! NEWS/אתר רשמי

עם זאת, סער תקף בחריפות את גנץ, ואמר כי הוא אינו כשיר לכהן כראש הממשלה בשל היעדר ניסיון. "בני גנץ לא כשיר להיות ראש ממשלה כי הוא אדם עם אפס ניסיון מדיני, פוליטי, פרלמנטרי ומיניסטריאלי. אתה רואה את זה בקמפיין הזה".

בריאיון סרב סער להתייחס לאפשרות של הקמת ממשלת אחדות בין הליכוד לכחול לבן, זאת למרות שאמר באחרונה כי הוא לא פוסל ישיבה עם גנץ באותה ממשלה. לדבריו, "זאת החלטה של מי שמרכיב את הממשלה וראש הממשלה אתמול נתן ביטוי לדעתו שהדבר הזה לא יקרה. יחד עם זאת, אני אומר דבר אחר, הבחירות עוד לא הוכרעו. אנחנו צריכים לעבוד קשה. הבחירות קשות. הבחירות צמודות".

חיצונית - ראיון של גדעון סער לוואלה!NEWS. אתר רשמי
סער באולפן וואלה! NEWS/אתר רשמי

סער חזר בפריימריז האחרונים לצמרת הליכוד והביס גם את הלחצים של נתניהו שהאשים אותו בפוטש ובניסיון הדחה. מאז, נרשמה בין הצדדים סולחה והוא גויס לחזית הקמפיין. בראיון הוא נמנע להתייחס באופן ישיר לביקורת שהטיח בו בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ואמר כי "התייחסתי לדברים האלה בזמן אמת ויש דברים שאליהם בכלל לא התייחסתי, כמו לפוסטים האלה שעכשיו ציטטת, כי לפי דעתי הם לא היו ראויים להתייחסות גם אז ובוודאי שהיום לא אשנה את דעתי". הוא ציין כי הוא ונתניהו לא שוחחו על ההאשמות שהפנה נגדו ראש הממשלה בתקופת הבחירות המקדימות. "על כך לא הייתה לנו שיחה, הייתה לנו שיחה שעסקה בענייני מערכת הבחירות".

שרת המשפטים איילת שקד, התייחסה לדבריו של סער שכינה את בנט חברה למפלגה "רמבו" ואמרה כי "עדיף להיות רמבו מ'לפלף'. בריאיון לגלי צה"ל אמרה שקד כי "במזרח התיכון הסביבה היא קשוחה, אני מעדיפה שאנחנו נשלוט בחמאס ולא הוא בנו".

סער הגיב לדבריה השרה שקד לפיהם הוא "לפלף" ואמר כי "‏מישהו חייב לגלות לאילת שקד שהיא - כמו בנט - חברי ממשלה וקבינט בטחוני, ששותפים ונושאים באחריות מלאה למדיניות הממשלה מול עזה. אני, אגב, לא. כי עשיתי לפני ארבע וחצי שנים משהו שהם לא מכירים: נפרדתי מרצוני מכסא בממשלה".

(עדכון ראשון: 15:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully