וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמבו או לפלף? קרב בין סער לשקד אחרי הריאיון בוואלה! NEWS

חילופי דברים בין השניים ברקע הכינוי "רמבו" שהצמיד השר לשעבר לבנט בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. שרת המשפטים אמרה כי "עדיף להיות רמבו מלפלף". סער לא נשאר חייב וטען כי היא ויו"ר מפלגתה בניגוד אליו אחראים על מדיניות הממשלה בעזה

צילום סטילס: ראובן קסטרו. גרפיקה: אביחי ברוך. עורך ווידאו: ניר חן

חילופי דברים הערב (ראשון) בין השר לשעבר גדעון סער מהליכוד לבין שרת המשפטים איילת שקד מהימין החדש. זאת, ברקע הכינוי "רמבו" שנתן סער ליו"ר מפלגתה שר החינוך נפתלי בנט בריאיון לאולפן וואלה! NEW. "עדיף להיות רמבו מלפלף'", אמרה השרה שקד בריאיון לגלי צה"ל. "במזרח התיכון הסביבה היא קשוחה, אני מעדיפה שאנחנו נשלוט בחמאס ולא הוא בנו", הבהירה שקד.

סער לא נשאר חייב והבהיר לשקד בציוץ בטוויטר כי בניגוד אליו - היא ובנט נושאים באחריות על מדיניות הממשלה בדרום כחברי קבינט. "‏מישהו חייב לגלות לאילת שקד שהיא - כמו בנט - חברי ממשלה וקבינט בטחוני, ששותפים ונושאים באחריות מלאה למדיניות הממשלה מול עזה. אני, אגב, לא. כי עשיתי לפני ארבע וחצי שנים משהו שהם לא מכירים: נפרדתי מרצוני מכיסא בממשלה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
במענה לפניית בנט: מנדלבליט סירב להורות על כינוס ישיבת הקבינט
צוללות, פסיכולוגים ותמונות ניצחון של חמאס: ביבי ובני - המערכה האחרונה
תשובת איחוד הימין לדרישת בנט לתיק הביטחון: ראשות ועדת חוץ וביטחון

גדעון סער באולפן וואלה!NEWS 
31 במרץ 2019. ראובן קסטרו
"אתם ששותפים ונושאים באחריות למדיניות הממשלה מול עזה. אני, אגב, לא". סער/ראובן קסטרו

מוקדם יותר בריאיון המרכזי לאולפן וואלה! NEWS תקף סער את בנט ואמר כי הביקורת שמתח יו"ר הימין החדש, נגד התנהלותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ברקע המצב הביטחוני בדרום הארץ נובעת מהירידה בסקרים של מפלגתו. "המספרים שלו בסקרים לא כל כך גבוהים, אז שבוע אחד עושים פרסומת לבושם, שבוע שני עושים פרסומת לרמבו. אדם שהוא חבר ברציפות במשך שש שנים בקבינט הביטחוני, יש לו אחריות משותפת למדיניות הממשלה", אמר סער. הוא הוסיף כי "זה לא אומר שאתה מסכים תמיד עם כל החלטה, בהחלט לא. אבל אני חושב שצריך לגזור מזה אמות מידה להתנהלות, גם בתקופת בחירות".

עוד באותו נושא

סער תוקף את בנט באולפן וואלה! NEWS: משתולל מהיציע ועושה פרסומת לרמבו

לכתבה המלאה
מפלגת ״הימין החדש״, השרים נפתלי בנט ואיילת שקד, יהשקת קמפיין המפלגה. ראובן קסטרו
"במזרח התיכון הסביבה היא קשוחה, אני מעדיפה שאנחנו נשלוט בחמאס ולא הוא בנו". שקד/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום סירב היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לבקשתו של השר בנט להורות לראש הממשלה לכנס דיון בקבינט המדיני-ביטחוני בנוגע לרצועת עזה.

בקשתו של בנט הוגשה ליועמ"ש לאחר ביטול ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני שתוכננה ליום רביעי, ברקע הביקורת נגד מדיניות נתניהו בדרום. יו"ר הימין החדש פנה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להורות על כינוס הפורום אולם האחרון סירב לבקשה.

בעקבות ההודעה על ביטול הקבינט, אמר בנט כי מעשה זה הוא בגדר "הפקרת תושבי הדרום בשביל פוליטיקה. תושבי הדרום לא יכולים להיות בני ערובה של קמפיין בחירות". הוא קרא "לכנס מיד את הקבינט" ולקבל "החלטה להכריע את ארגון הטרור חמאס".

ברקע האירועים האחרונים ברצועת עזה, ראשי הימין החדש, החריפו את הביקורת שלהם נגד מדיניות נתניהו. אתמול הם הודיעו כי הם דורשים לקיים הצבעה על הסכם ההבנות עם חמאס והיום כאמור פנה בנט בנמכתב ליועמ"ש בדרישה שיורה על כינוס הקבינט לדיון על רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully