וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "אנחנו מדברים עם לוי-אבקסיס"; מפלגתה: "שקר, נרוץ לבד"

ימים אחדים נותרו עד לבחירות, והמועמדים בשיא הקרב על כל קול. מספר 4 ברשימת כחול לבן אמר כי הוא מקווה שיו"ר מפלגת גשר "תשתכנע לקראת הרגע המכריע", והוסיף כי הוא בטוח שמפלגתו תנצח בבחירות. במפלגת גשר תקפו: "שקר גס, נשקול תביעת דיבה". גלנט: "יש מאבק משמעותי"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: איתי עמרם

שלושה ימים לבחירות | כל העדכונים:

- גבי אשכנזי: "אנחנו מדברים עם אנשים שמשויכים למחנה הימין"
- אשכנזי: "אם נהיה המפלגה הגדולה נרכיב את הממשלה"
- גלנט הזהיר: "אם המצביעים יישארו אדישים - נאבד את השלטון"

מועמד רשימת כחול לבן בבחירות גבי אשכנזי אמר היום (שבת) כי הוא ישמח מאוד "אם אורלי לוי אבקסיס תצטרף אלינו, אנחנו מדברים עם אורלי מקווה שלקראת הרגע המכריע תשתכנע".

במפלגתה של לוי-אבקסיס דחו את הדברים בתוקף ואף איימו בהגשת תביעה אישית נגד אשכנזי. "הניסיון הנואש של אשכנזי ליצר פייק ניוז על מו"מ לפרישת גשר הוא שקר גס. אשכנזי מטעה את הציבור ביודעין, גשר אף תשקול תביעת דיבה אישית נגדו על הצהרה זו שאין בה כל אמת חוץ מלנסות לחסל את גשר".

עוד נמסר מגשר כי "לוי-אבקסיס לא מועמדת לרכישה ואינה לוקחת חלק במשחקים הזולים של האסטרטגים היקרים שלכם. גשר תרוץ עד הסוף יחד עם הנבחרת המצוינת שלה ותהיה הפתעת הבחירות".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
מהמהפך של 1977 ועד הכישלון ב-2015: המדגמים שעשו היסטוריה
פרשת הבוטים: ועדת הבחירות דחתה את עתירת כחול לבן נגד הליכוד
סמוטריץ' נגד בנט: "להצביע למישהו שלא מחויב זה להיות פראייר"

גבי אשכנזי בשבתרבות בגבעת שמואל - 6 באפריל 2019. טל מנור, אתר רשמי
אשכנזי, היום/אתר רשמי, טל מנור

באירוע שבתרבות בגבעת שמואל אמר אשכנזי כי "אם נהיה המפלגה הגדולה נרכיב את הממשלה. אנחנו מדברים עם אנשים שמשויכים למחנה הימין גם בחדרי חדרים וגם בחדרי חרדים. הדברים שאנחנו שומעים מעודדים אותנו. הם מבינים שזו תהיה הממשלה הכי ימנית והכי קיצונית. מי שחושב שאנחנו לא יודעים לנהל מו"מ או לשכנע טועה".

הרמטכ"ל לשעבר אמר כי "אנחנו מטר מהניצחון. הציבור מבין שיש אלטרנטיבה שלטונית. ננצח את הבחירות ונהיה המפלגה הגדולה". על פרשת הצוללות הוסיף כי "אישור מכירת הצוללות למצרים זו פגיעה בביטחון. נתניהו אמר בעצמו שלא אישר את זה ולפני שבועיים פתאום אמר 'זה סוד'. סוד ששר ביטחון ורמטכ"ל לא יודעים? לדעתי אלו אנשים שיודעים יותר סודות מראש הממשלה. אני רוצה ראש ממשלה שיאמר את האמת לציבור. אף אחד לא קרא לנתניהו בוגד".

אשכנזי הוסיף כי "אם החוק הצרפתי יעבור, אפשר להגיד שנגמרה הדמוקרטיה. זה יכשיר את העובדה שרק אדם אחד מעל החוק שיכול לעשות מה שהוא רוצה ויעביר מסר שלא כולם שווים לפני החוק. זה עיקרון חשוב שאם הוא ישבר, אני לא יודע מה השלב הבא".

אורלי לוי אבוקסיס, מסעדת הקנטה, ת"א 22 בינואר 2019 (לאייטם של דנה ירקצי - בחירות). ראובן קסטרו
לוי-אבקסיס/ראובן קסטרו

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הצהיר בגבעת שמואל כי לא יתמוך בחוק הצרפתי באם זה יעלה בכנסת הבאה: "אני אתנגד לחוק הצרפתי. אין לראש הממשלה שום כוונה להתחמק מההליכים המשפטיים שלו. גם בכנסת הנוכחית כשהיו ניסיונות כאלה, הוא ביקש להסיר את החוק. החוק קובע שראש ממשלה רק אם הוא מורשע בבית משפט בפסק דין חלוט לא יכול להמשיך בתפקידו, אם נקבע אחרת על בסיס החלטה רק של יועץ משפטי לממשלה או משטרה, זו פגיעה בדמוקרטיה".

שר הקליטה יואב גלנט אמר הבוקר בשבתרבות במודיעין כי "המציאות כפי שהשתקפה בסקרים האחרונים מתארת פער של 5-4 מנדטים הפרש. הקרב הזה הוא קרב לא פשוט יש מאבק משמעותי על מי יוביל את המדינה הזאת. שלטון הימין בסכנה. אם מצביעי הליכוד יתגייסו ויצביעו התוצאה תהיה שאנחנו ננצח ונרכיב את הממשלה הבאה, אם הם יישארו אדישים אנחנו נאבד את השלטון. כל מי שמזדהה עם הימין והישגיו חייב לצאת ולהצביע ליכוד".

ישיבת ממשלה 17.2.2019. אמיל סלמן, הארץ
ארדן/הארץ, אמיל סלמן

יו"ר העבודה אבי גבאי אמר הבוקר שבתרבות בתל אביב כי "למרות הסקרים שמראים שהימין מוביל אני מאמין שעדיין אפשר לנצח. אבל כדי שזה יקרה כל אחד מאיתנו צריך לעשות הכול כדי לנצח. בסקרים רואים בצורה ברורה שאם כחול לבן מוותרים על הרוטציה הגוש שלנו יקבל עוד שלושה מנדטים. ויתור על הרוטציה יכול להביא ניצחון. ואם הם לא מוותרים על הרוטציה הם מסכנים את הניצחון".

חברת מפלגתו ח"כ סתיו שפיר אמרה בארוע שבתרבות בגבעת שמואל כי "ביבי מכין עוד הרבה ספינים ופייק ניוז לימים הקרובים. אם הוא ייבחר מחדש - זו תהיה תחילת סופה של הדמוקרטיה הישראלית. הוא יעביר חקיקה שתסנדל כל אפשרות לקחת אותו לבית משפט".

שאשא ביטון: גשר מבזבזים קולות

שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון (כולנו) אמרה במסגרת שבתרבות ברמת גן כי "יו"ר גשר מפזרת סיסמאות, אבל זה לא מספיק, דיבורים מתפוגגים ברגע האמת". לדבריה, "בכל הסקרים, באופן שיטתי, היא לא עוברת את אחוז החסימה ולכן מי שמצביע לאורלי לוי-אבקסיס פשוט זורק את הקול שלו. היא מבזבזת קולות של הגוש החברתי, קולות שיכולים לתת את הכוח למען הדיור הציבורי, עזרה לסטודנטים, לחיילים, מערכת חינוך לגיל הרך וקצבאות למען ילדים".

(עדכון ראשון: 12:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully