וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר נתניהו בהתבטאות נדירה: "יכלו להיות לנו חיים נוחים יותר"

בנו של ראש הממשלה, אשר נוהג לשמור על מרחק גדול מהתקשורת וממעט להתבטא פוליטית, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט ובו הביע תמיכה באביו. "לא משנה מה יהיה היום, אני אוהב אותו וגאה בו, מאמין בליכוד ורוצה עוד ארבע שנים כאלה. יאללה, היום החרא הזה שנקרא בחירות נגמר"

ראשי המפלגות יצאו להצביע ברחבי הארץ: "הולכים לדרך חדשה"/צילום: מערכת וואלה

אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם הבוקר (שלישי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ובו הביע תמיכה בליכוד ובמועמדות של אביו לראשות הממשלה. מדובר בהתבטאות חריגה של נתניהו הבן, אשר אינו מרבה להביע את עמדותיו בנושאים פוליטיים.

"לא משנה מה יהיה היום, אני אוהב אותו וגאה בו הכי בעולם. כל כמה זמן אני בהלם מחדש, כאילו שואל אותו, מה אתה צריך את כל זה? כמה החיים שלך ושלנו היו יכולים להיות נוחים יותר באזרחות, נראה לי שכולם יודעים שגם החיים שלי היו נוחים קצת יותר אם הוא היה בוחר בדרך הזאת. אבל השאלה הזאת אף פעם לא נשאלת באמת כי אני רואה את המסירות", כתב נתניהו.

בחירות 2019 - סיקור נרחב בוואלה! NEWS:
גנץ הצביע בראש העין: "יוצאים לדרך חדשה"
נתניהו יתעדכן מבלפור, גנץ יסייר בין קלפיות: יום הבוחר הגיע

פוסט של אבנר נתניהו. צילום מסך
"גאה בו על ה-10 שנים האחרונות". הפוסט של אבנר נתניהו/צילום מסך

"יש לו אחריות. יש לו מדינה לנהל בכל ההיבטים. אני גאה בו על ה-10 שנים האחרונות, בהן אני יודע שעשה והוביל יחד עם הליכוד לכל כך הרבה. אני גאה על 24 שנים שגידל אותי ועל כל 69 השנים שלו. אני אוהב אותו ואני יוצא להצביע לו לא משנאה ולא בגלל הפחד מהאפשרות האחרת (פחד שקיים), אלא כי אני מאמין בליכוד, מאמין בבנימין נתניהו ואני רוצה עוד ארבע שנים כאלה. יאללה, היום החרא הזה שנקרא בחירות נגמר".

נתניהו הבן שב בסוף השבוע מטיול ארוך באוסטרליה וניו זילנד, אליו יצא לאחר שהשתחרר משירותו הצבאי. כאמור, הוא אינו נוהג להתבטא פוליטית ונוהג לשמור על מרחק גדול מהתקשורת - זאת בניגוד לאחיו יאיר, שהגביר בשנה האחרונה את פעילותו ברשתות החברתיות, וכותב לא פעם בלשון בוטה על נושאים שעל סדר היום. יאיר נתניהו אף לקח במערכת הבחירות האחרונה חלק פעיל בקמפיין, למרות שלא נשא בתפקיד רשמי.

בימים האחרונים בניהם של ראשי מפלגות נוספים יצאו וקראו להצביע להוריהם, בהם דניאל גבאי, בנו של יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי, וכן ניר גנץ ויואב לפיד, בניהם של מנהיגי מפלגת כחול לבן בני גנץ ויאיר לפיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully