וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "עכשיו החיילים יחלטו איפה אמשיך להילחם בשבילם"

יו"ר הימין החדש אמר כי הוא תמיד היה "חייל של המדינה" ועכשיו הוא מחכה לתוצאות הסופיות, כשמספירת 97% מהקלפיות עולה כי מפלגתו איננה עוברת את אחוז החסימה. "אני מאמין בנצח ישראל ולעולם לא אפסיק לתת לה הכל"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

עם פרסום התוצאות המסתמנות לבחירות לכנסת ה-21, אמר היום (רביעי) יו"ר הימין החדש נפתלי בנט כי הוא מחכה לספירת קולות החיילים על מנת שתתברר תמונת המנדטים המלאה. בנט, שמספירת 97% מהקלפיות עולה כי המפלגה שהקים עם איילת שקד איננה עוברת את אחוז החסימה, כתב בטוויטר: "כל חיי נתתי את כל שיכולתי למען העם הטוב הזה. תמיד הייתי חייל של המדינה. כלוחם בסיירת מטכ"ל, כיזם הייטק, כשר חינוך של ישראל ובקבינט צוק איתן".

"עכשיו החיילים יחליטו איפה אמשיך להילחם בשבילם", הוסיף בנט. "אני מאמין בנצח ישראל ולעולם לא אפסיק לתת לה הכל".

עוד בוואלה! NEWS:
5 מנדטים לאיחוד מפלגות הימין; "הקמת ממשלת ימין תלויה בתיקון חוק החסינות"
נתניהו במטה הליכוד: לילה של ניצחון אדיר, נקים ממשלת ימין
כל הפנים והשמות: כך צפויה להיראות הכנסת ה-21

יו"ר הימין החדש מחוץ לביתו, רעננה, 10 באפריל 2019. שלומי גבאי
"עכשיו החיילים יחליטו". בנט/שלומי גבאי

עם פרסום תוצאות המדגמים, בנט הביע אופטימיות שמפלגתו תיכנס לכנסת. "אנחנו עברנו יחד שלושה חודשים של מרתון והמרתון עוד בעיצומו", אמר בנט לפעילי הימין החדש. "חברים, אל תיפול רוחכם. מנהיגות נבחנת ברגעים קשים, לא כשקל. יש לנו סבלנות, אמונה גדולה ועצבים מברזל. אנחנו דואגים לחיילים, ואתם תראו שהחיילים ידאגו לנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שקיבל 35 מנדטים בשוויון עם כחול לבן, הכריז אתמול על ניצחונו. "נקים ממשלת ימין, אך אהיה ראש הממשלה של כולם", הצהיר במטה הבחירות של מפלגתו. מפת המנדטים המסתמנת מנבאת יתרון של עשרה מנדטים לגוש הימין - 65 לעומת 55. איחוד מפלגות הימין, ישראל ביתנו וכולנו יקבלו 5 מנדטים כל אחת, והמפלגות החרדיות הודיעו שיתמכו בנתניהו להרכבת הממשלה אף הן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully