וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים אחרי הבחירות: גנץ התקשר לברך את נתניהו על הניצחון

12.4.2019 / 14:06

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, התקשר לראש הממשלה לברך אותו על הישגיו בבחירות. "אנחנו נמשיך לשרת את אזרחי ישראל", אמר לו. ונתניהו השיב "נחזיר את ישראל לרגיעה, כל אחד בתפקידו"

צילום: חדשות ערוץ 13

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, התקשר היום (שישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו לברך אותו על ניצחונו בבחירות. גנץ אמר לנתניהו כי "עם סיום ספירת הקולות וקבלת תוצאות האמת - אני מברך אותך על ההישג בבחירות, אנחנו נמשיך לשרת את אזרחי ישראל ואני מאחל לך ולכל עם ישראל חג שמח".

נתניהו הודה לגנץ ואמר לו "אני מברך אותך בחג שמח. נחזיר את ישראל לרגיעה, כל אחד בתפקידו. שבת שלום". גנץ צפוי לשמש יו"ר האופוזיציה בכנסת ה-21. מקורבים ללפיד אמרו בימים האחרונים כי אין כל שאלה על תפקידו זה של גנץ, למרות הסכם הרוטציה שנקבע בין השניים. "כחול לבן" השיגה בבחירות 35 מנדטים, לעומת 36 מנדטים לליכוד.

עוד בוואלה! NEWS:
בני גנץ באולפן וואלה! NEWS: "הימין לא בסכנה; גבאי מפריע למהפך"
בלי אחיזה במציאות: "נאום הניצחון" של בני גנץ היה מופע מעורר חמלה
גנץ: "מקבלים את הכרעת העם"; לפיד: "נמרר את חיי הליכוד"

נציגי כחול לבן בגני התערוכה, תל אביב. ראובן קסטרו
גנץ בהתכנסות חברי המפלגה יום אחרי הבחירות/ראובן קסטרו

שלשום התכנסו חברי מפלגת כחול לבן לישיבה ראשונה לאחר הבחירות. בפתח הישיבה, קרא גנץ לפעיליה להיות גאים בהישג שהביאה המפלגה בבחירות. "אנחנו ברגע מאתגר וחשוב מאוד לכלל מדינת ישראל", אמר. "הגענו לתוצאה יוצאת דופן. למעלה ממיליון אנשים שמו פתק שלא ידעו שהוא קיים לפני 9-10 שבועות".

"התוצאה שלנו חסרת תקדים ומבשרת לנו על גודל הציפיה בחוץ", הוסיף גנץ. "הם מחפשים דרך אחרת, שפה אחרת, חיבור אחר, איחוד אחר ואת זה למעלה ממיליון אנשים ראו. הצלחנו להשוות את הכוח שלנו למפלגה שקיימת משנות ה-70 ב-70 יום. בהינתן מצב הגושים - זו המציאות, המערכה לא תמה. הדיאלוגים מתקדמים, הנשיא צריך לקבל המלצות והחלטות אנחנו נעמוד בקשר עם מי שצריך".

גנץ הוסיף כי אנחנו "מכבדים ומקבלים את החלטת העם והחלטת הנשיא. יש לי הכרת תודה עמוקה לכל מי שהצביע לנו".

עוד באותו נושא

גנץ: "מקבלים את הכרעת העם"; לפיד: "נמרר את חיי הליכוד"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני גנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully