וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק מצהיר: לא מתכוון לרוץ בעבודה, בוחן הקמת מפלגה חדשה

21.6.2019 / 20:53

ברקע מגעים שהוא מנהל לאחרונה אמר ראש הממשלה לשעבר בריאיון ל"חדשות" כי הוא "מדבר עם כל אחד ובוחן להביא לאיחוד כוחות שימנע את מה שקרה בבחירות האחרונות". הוא הדגיש כי, "השאלה היא לא מי יסכים לשבת עם נתניהו, אלא מי יביא את המרכז-שמאל לניצחון"

צילום: אבי כהן, עריכה: איתי עמרם

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הצהיר היום (שישי) רשמית כי הוא בוחן הקמה של מפלגה חדשה ולא מתכוון לרוץ במפלגת העבודה, ברקע מגעים אינטנסיביים שהוא מנהל בשבועות האחרונים עם שחקנים רבים במערכת הפוליטית. בריאיון ב"חדשות" אמר ברק כי "לא נכון לרוץ מתוך מפלגת העבודה, החלטתי שצריך לבחון את הצורך להקים מפלגה ובקרוב אודיע אם ארוץ ברשימה בבחירות הקרובות".

ברק אמר כי הוא "מדבר עם כל אחד ובוחן האם אני ואנשים כמוני יכולים להביא לכך שיהיה איחוד כוחות במרכז-שמאל שימנע את מה שקרה בבחירות האחרונות. אנרגיה עצומה התבזבזה בתוך הגוש".

הולכים לבחירות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
לפיד צייץ: "ישראל צריכה להיות מדינת כל אזרחיה" - ופרסם הבהרה
ליברמן עורר את החשש הגדול בימין - והזניק את "המרוץ ל-61" של נתניהו
לאחר המתקפה על מערכת המשפט: השר אוחנה נפגש עם הנשיאה חיות

אהוד ברק, 20 במרץ 2018. ניב אהרונסון
ברק/ניב אהרונסון

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר הוסיף כי "השאלה העיקרית במרכז-שמאל היא לא מי יסכים לשבת עם נתניהו, עם סער או כץ, אלא מי יביא את המרכז-שמאל לניצחון. אני מתעניין אם אפשר להקים גוש שינצח את נתניהו. הגוש הוא הדבר העיקרי ולא המפלגה. הדבר הזה לא הובן מכל מני סיבות. אני מאחל לכל המפלגות כל טוב אבל חייבים לשנות את הכול".

לדבריו, "אני אוהב ומעריך את שמולי ואת שפיר, התפוגגו המתחים שהיו לי עם עמיר פרץ ואסור לי, כמי שלא במפלגה, להפנות את הזרקור לאחד המועמדים. הייתה לי יותר מהצעה אחת לעמוד בראש העבודה. החלטתי שזה לא נכון לרוץ בראש העבודה. אני החלטתי שאני צריך לבחון את האפשרות להקים מפלגה חדשה.

לברק קיימת פלטפורמה להקמת מפלגה על בסיס מפלגת "העצמאות" והוא שומר על קשריו עם ציפי לבני, יאיר גולן, המועמדים לראשות העבודה פרץ שמולי ושפיר, וכן עם המועמד לראשות מרצ ניצן הורוביץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully