וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת עבודה ראשונה של פרץ עם גנץ: "נשמור על הידברות"

7.7.2019 / 12:58

אחרי שהצהיר על כוונתו להיפגש עם ראשי המפלגות לבחינת שיתופי פעולה, יו"ר העבודה החדש קיים עם יו"ר כחול לבן פגישה שלדבריו "נערכה ברוח טובה". לשניים אינטרס משותף בהחלשתו של אהוד ברק, ששואף לעמוד בראש איחוד של גוש השמאל. פרץ ייפגש גם עם הורוביץ ולבני

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

יו"ר כחול לבן בני גנץ נפגש הבוקר (ראשון) עם יו"ר מפלגת העבודה החדש עמיר פרץ. פרץ, שאמר כי הפגישה "נערכה ברוח טובה של הערכה וכבוד הדדיים", הצהיר עם בחירתו כי הוא מתכוון להיפגש עם שורה ארוכה של ראשי מפלגות כדי לבחון אפשרויות של שיתופי פעולה.

בבחירות הקודמות כחול לבן ומפלגת העבודה בראשות אבי גבאי ניהלו קרב קשה על הבוחרים בגוש המרכז-שמאל. לקראת הבחירות הבאות, בשתי המפלגות מעוניינים להימנע מירי בתוך הנגמ"ש. "היום התחלתי את סבב הפגישות שלי כיו"ר מפלגת העבודה עם ח"כ בני גנץ", אמר פרץ עם סיומה של הפגישה, שנערכה במטה כחול לבן בתל אביב. "סיכמנו לשמור על ערוץ הידברות פתוח". גנץ הצטרף לדבריו ואמר: "בירכתי את עמיר על בחירתו, דנו בנושאים שעל סדר היום וסיכמנו להמשיך ולשמור על ערוץ הידברות".

לגנץ ולפרץ יש בבחירות האלה אינטרס משותף בהחלשתו של אהוד ברק והמפלגה החדשה שהוא הקים. בכחול לבן מעוניינים לבלום את תוכניותיו של ברק מחשש שיפגע בתמיכה בהם, וטוענים שברק רק מפצל את הגוש עוד יותר. במקביל, פרץ מנסה לבלום את תוכניותיו של ברק לעמוד בראש איחוד של מפלגות השמאל.

בחירות 2019, מועד ב' - עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו מכחיש שבכוונתו לחוקק חוק חסינות: "קשקוש ואוויר חם"
מתמטיקה של מספרים קטנים: השמאל והימין לכודים במלחמת אגו
סקרים כחודשיים וחצי לבחירות: הימין ללא גוש חוסם; ברק על סף אחוז החסימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סיכמנו להמשיך ולשמור על ערוץ הידברות". פרץ בפגישה עם גנץ, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע צפוי פרץ להיפגש גם עם יו"ר מרצ ניצן הורוביץ כדי לדון איתו באפשרות של ריצה משותפת של מרצ והעבודה. כמו כן, הוא מצפה לשובה של ציפי לבני מחופשה בארצות הברית, כדי לדון איתה בשובה לזירה הפוליטית וחבירה מחדש.

ברק, שהשיק אתמול שם מפלגתו החדשה - "ישראל דמוקרטית", פתח בקמפיין עם הסלוגן "מדינת נתניהו או מדינת ישראל". רשימתו כוללת בינתיים את האלוף (במיל') יאיר גולן, עו"ד יפעת ביטון, איש העסקים קובי ריכטר, נעה רוטמן, יאיא פינק ושגית פרץ-דרעי. עד כה, מהסקרים נראה כי הציבור לא מגיב בהתלהבות יתרה למפלגה החדשה של ברק - בסקר חדשות 12 בשבוע שעבר ברק לא עבר את אחוז החסימה, ובסקר חדשות 13 קיבל 6 מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully