וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהתבטא נגד הרוטציה, יעלון מבהיר: "לפיד יהיה רה"מ מצוין"

10.7.2019 / 15:03

ברקע חילוקי הדעות בכחול לבן סביב שאלת הרוטציה והתבטאויות נגד לפיד, פרסם ח"כ יעלון הבהרה בנושא. "כל אלה שמחפשים סדקים, ימצאו מולם קיר ברזל של שותפות ושליחות", כתב. "יאיר יהיה ראש ממשלה מצוין בבוא יום מימוש הרוטציה כפי שהתחייבנו"

צילום: רוני כנפו, עריכה: תומר לוי

ברקע חילוקי הדעות בכחול לבן סביב שאלת הרוטציה, יו"ר סיעת תלם ח"כ משה (בוגי) יעלון פרסם היום (רביעי) הבהרה להתבטאויות שלו נגד יו"ר יש עתיד ומספר שתיים של המפלגה ח"כ יאיר לפיד והרוטציה בשבועות האחרונים.

"‏כל אלה שמחפשים סדקים בכחול לבן, ימצאו מולם קיר ברזל של שותפות ושליחות. יאיר לפיד שותפי וחברי, הוא בן ברית מנוסה לדרכנו המשותפת לטובת מדינת ישראל", כתב יעלון. "אין לי ספק שיאיר יהיה ראש ממשלה מצוין בבוא יום מימוש הרוטציה, כפי שהתחייבנו לציבור בוחרינו ולכלל אזרחי ישראל. ‏אנו ממוקדים יחד במאמץ הלאומי לנצח בבחירות ולדאוג שכחול לבן תהיה המפלגה הגדולה ביותר, כדי להחזיר את מדינת ישראל למסילה ולידיים אחראיות".

בחירות מועד ב' - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
כל אנשי ליברמן: בליכוד הציעו לרוברט אילטוב לנהל את המטה הרוסי
איחוד ראשון בימין: פרץ וסמוטריץ' ימשיכו בריצה משותפת בבחירות
ברק באולפן וואלה! NEWS: היועמ"ש מונע מהמשטרה לחקור מידע חדש על נתניהו

בוגי יעלון במליאת הכנסת, ירושלים 27 במאי 2019. ראובן קסטרו
"לפיד שותפי וחברי, הוא בן ברית מנוסה לדרכנו המשותפת". ח"כ יעלון/ראובן קסטרו

בשבועות האחרונים פורסמו מספר התבטאויות של יעלון נגד לפיד ונגד הרוטציה, שלטענתו פוגעת במפלגה. השבוע שוב פורסמה בחדשות 12 הקלטה של יעלון בה הוא נשמע מבקר את הרוטציה, וטוען כי מלבד לפיד, כל צמרת כחול לבן מתנגדת לרעיון. עם זאת, יו"ר המפלגה ח"כ בני גנץ מגבה פומבית את השותפות עם לפיד ואת הרוטציה, שהינה חלק מההסכמים שהביאו להקמת כחול לבן.

חילוקי הדעות בצמרת כחול לבן לא נוגעים רק לשאלת הרוטציה אלא גם לסוגיית היחס לחרדים, כשלפיד מוביל קו עצמאי תוקפני נגד החרדים, וחוסן לישראל ותלם מנסים להתקרב לגורמים חרדים ודתיים. במקביל, בשבועות האחרונים משלימים בכחול לבן את איוש והרכבת צוות הקמפיין - שבניגוד לבחירות הקודמות אינו כולל כמעט את אנשי לפיד ויש עתיד, ואף את לפיד עצמו שניהל את קמפיין הבחירות הקודם.

גנץ מוביל את הקמפיין עם היועץ האסטרטגי של אובמה וקלינטון

הפעם גנץ הוא שמוביל את הקמפיין בעזרת צוות מקצועי שכולל את היועץ האסטרטגי והסוקר האמריקני, ג'ואל בנסון, שליווה את שתי מערכות הבחירות של הנשיא האמריקני ברק אובמה וכן את זו של הילרי קלינטון ב-2016, עידו הר טוב, מנכ"ל חברת "גיתם", שישמש מנהל הקמפיין, והיועץ ישראל בכר שיעמוד בראש צוות אסטרטגיה. מערך הפרסום ינוהל על ידי הפרסומאי ירון מרחב ועל תקשורת הקמפיין מופקדת לי-אור אבנון.

במפלגה אומרים ששאר חברי הנהגת כחול לבן, לפיד, יעלון וח"כ גבי אשכנזי, יובילו פעילות שטח וצוותים נושאיים.

(עדכון ראשון 14:35)

יאיר לפיד ועידן רול במצעד הגאווה בירושלים, 6 ביוני 2019. ניב אהרונסון
כבר לא מוביל את קמפיין כחול לבן. ח"כ לפיד/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully