וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמולי תוקף את שפיר: "נטשה את המפלגה בשעתה הקשה עבור סידור עבודה"

28.7.2019 / 8:15

חבר הכנסת מהעבודה תקף בחריפות את שפיר, ואמר לה כי "הרעיון היה להתחבר כמפלגה ולא לעשות אקזיט אישי", אחרי שהצטרפה למחנה הדמוקרטי עם מרצ ואהוד ברק. "צאי כבר מהאובססיה שלך", אמר שמולי. היום הוא ייפגש עם פרץ כדי לדון בעתידו הפוליטי

סטילס: ראובן קסטרו, צילום: יותם רונן, עריכה: ליר שפיגלר

שמולי במתקפה על שפיר - כל הפרטים:

  • ח"כ שמולי תקף את שפיר: "נטשה את המפלגה עבור סידור עבודה"
  • היום הוא ייפגש עם פרץ כדי לדון בעתידו הפוליטי ובשיתופי פעולה נוספים
  • פרץ עומד בסירובו להתחבר למפלגות השמאל

ח"כ איציק שמולי (העבודה) תוקף הבוקר (ראשון) בחריפות את ח"כ סתיו שפיר מהמחנה הדמוקרטי, שקראה לו ולמפלגת העבודה לחבור לאיחוד נוסף בשמאל. "‏סתיו, צאי כבר מהאובססיה שלך... במשך כל הקמפיין הפצת עלילה ושקר שהרצון שלי בחיבורים נועד להשיג לי מקום בכנסת ולא מטרה גדולה. נו, ומי נטשה את המפלגה בשעתה הקשה עבור סידור עבודה נוח? הרעיון היה להתחבר כמפלגה ולא לעשות אקזיט אישי.. את הקריאות שלך שמרי לעצמך. שלום ולא להתראות".

שמולי צפוי להיפגש היום עם יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ כדי לדון איתו בעתידו הפוליטי וכן בשיתופי פעולה נוספים או חיבורים של מפלגת העבודה. שמולי דוחף לשנות את החלטת פרץ שלא לנהל משא ומתן עם המחנה הדמוקרטי, ובמקביל שוקל הצעות לעבור למפלגה או להשתלב בצמרת כחול לבן. פרץ, לעומת זאת, עומד בסירובו להתחבר למפלגות השמאל ומנסה לגייס שמות נוספים מבחוץ לחיזוק המפלגה.

עוד בוואלה!

דברן בלתי נלאה: נסראללה כבר לא מצליח לחדש דבר ללבנון

לכתבה המלאה
איציק שמולי בכינוס ועידת מפלגת העבודה - אישור הקדמת הפריימריז לתפקיד יו"ר המפלגה, גני התערוכה, ת"א, 23 ביוני. ראובן קסטרו
ידון בעתידו הפוליטי. שמולי/ראובן קסטרו

שפיר ושמולי הפסידו שניהם לפרץ בבחירות לראשות מפלגת העבודה שנערכו בתחילת החודש. לאחר שפרץ הודיע על החיבור עם גשר ואורלי לוי-אבקסיס ופסל חיבורים נוספים עם מפלגות השמאל, שפיר האיצה את המגעים שלה עם ניצן הורוביץ ואהוד ברק להקמת המחנה הדמוקרטי וצפויה להשתלב במקום ה-2 ברשימה.

גם שמולי ניהל מגעים עם ברק והורוביץ אך לא קיבל עדיין החלטה לגבי עתידו הפוליטי, אלא ממשיך ללחוץ על פרץ לנהל משא ומתן לקראת חבירה של העבודה עם המחנה הדמוקרטי החדש. ביום רביעי צפויה להתכנס ועידת מפלגת העבודה כדי לאשר את הרשימה ופרץ צפוי להביא לאישור את החיבור עם גשר וכן שריונים נוספים במידה ויבשילו ושמולי עתיד לקבל החלטה על המשך דרכו בימים הקרובים.

ניצן הורביץ, סתיו שפיר ואהוד ברק במסע"ת - ישראל דמוקרטית ומרצ בעבקבות איחוד המפלגות, בית העיתונאים, תל אביב, 25 ביולי 2019. ראובן קסטרו
"צאי כבר מהאובססיה שלך". שפיר/ראובן קסטרו

מסקר וואלה! NEWS שהתפרסם ביום חמישי עולה כי ישנה תמיכה גדולה בקרב מצביעי שמאל באיחוד משולש של העבודה-גשר, מרצ וישראל דמוקרטית. זאת, למרות הצהרותיו של פרץ שפסל חיבור נוסף עם המפלגות מהגוש. כ-35% ממי שמגדיר את עצמו כמרכז-שמאל הביע תמיכה בחיבור שכזה, ורק 15% מתנגדים; עם זאת, הרוב המובהק של מצביעי המחנה מביעים בעיקר אדישות - 38% השיבו "לא משנה לי" ו-12% "לא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully