וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצף תקריות אלימות: נופצה שמשת רכב של כחול לבן, מאבטח הוצמד לביטן

2.9.2019 / 19:02

בכחול לבן מדווחים על תקרית אלימה נוספת אחרי הירי ברובה האוויר בשבוע שעבר, שבמהלכה נפגע רכב של פעילי המפלגה בפתח תקווה. מוקדם יותר החליטו בליכוד להצמיד מאבטח לח"כ ביטן לאחר שנופצה שמשת הרכב שלו במצודת זאב. גנץ: "נתניהו, הגיע הזמן לגנות זאת בקולך"

עריכה: טל רזניק

אחרי התקרית האלימה בכנס כחול לבן בשבוע שעבר והצמדת המאבטח לח"כ דוד ביטן (הליכוד), בכחול לבן מדווחים על תקרית אלימה נוספת היום (שני) במהלך פעילות בפתח תקווה. לטענתם, במהלך הפעילות נופצה שמשת רכב של המפלגה.

דור גוזלי, פעיל כחול לבן שרכבו הושחת, סיפר על המקרה בעמוד הפייסבוק שלו: "היום הותקפתי במהלך פעילות מפלגתית. במהלך נסיעה של שיירת רכבים ממותגים כרכבי כחול לבן, נחסמתי על ידי אדם שקילל אותי, איים עליי וניפץ לי את שמשת הרכב עם אבן. בנס אף אחד לא נפגע".

מוקדם יותר היום החליטו בליכוד להצמיד מאבטח לח"כ דוד ביטן לימים הקרובים, זאת לאחר שאמש נופצה שמשת הרכב שלו בזמן שחנה במצודת זאב. על הרכב היו מדבקות של הליכוד, וביטן צפוי להגיש תלונה במשטרה על המקרה. הבוקר התקיימה ישיבה במצודת זאב בה הוחלט להצמיד לו מאבטח מטעם המפלגה עד שיתבררו נסיבות המקרה.

הרכב המנופץ של יש עתיד במהלך פעילות בפתח תקווה 2 בספטמבר 2019. אתר רשמי
"האלימות עולה במדרגה". שמשת הרכב המנופצת של כחול לבן בפתח תקווה/אתר רשמי

תקריות אלה מצטרפות לירי ברובה אוויר בכנס בחירות של כחול לבן ברחובות בשבוע שעבר. כתוצאה מהירי, שני פעילי המפלגה נפגעו מכדורי פלסטיק באורח קל. החשודים, נער בן 16 וצעיר בן 26, אותרו בראשון לציון ונעצרו בחשד לעבירת תקיפה הגורמת חבלה. עורך דינו של הנער אלון פרייטי טוען כי הוא "לא ידע שמדובר בכנס פוליטי, הוא לא מזוהה עם אף מפלגה".

גוזלי קישר בין ניפוץ השמשה לירי ואמר, "לפני ארבעה ימים בדיוק, שני פעילים מהמפלגה שלי נפגעו מירי של רובה אוויר במהלך כנס מפלגתי. הגיע הזמן להרגיע. אנחנו במערכת בחירות קשה, משמעותית וגורלית שגורמת להרבה מחלוקות. על כולנו לוודא ולהשגיח שהשיח יישאר ענייני, מכבד ושבשום מצב לא יגרר לאלימות כמו שקורה בימים האחרונים".

בתגובה לתקרית האחרונה, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד צייץ כי "‏האלימות עולה מדרגה, היום ניפצו שמשת רכב של כחול לבן במהלך פעילות בפתח תקווה. חייבים לעצור את האלימות לפני שמישהו יפגע. אני קורא לראשי המפלגות בואו נעצור את ההסתה".

יו"ר כחול לבן בני גנץ קרא בטוויטר לראש הממשלה בנימין נתניהו: "‏צא מהפייסבוק ותראה מה קורה פה. איומים, קללות, ירי ברובה אוויר, ניפוץ חלונות, גם של ח"כ וגם של פעילים. סומך על המשטרה שתבדוק את האירועים, וקורא לציבור ולמפלגות - יש בינינו יריבות, אין בתוכנו אויבים. ולנתניהו אני אומר, הגיע הזמן לגנות זאת בקולך. לפני שיהיה מאוחר מדי".

עוד בוואלה!

המסדר יעבור לנוח

לכתבה המלאה
דוד ביטן עם מאבטחו האישי לאחר ששמשת רכבו נופצה. אתר רשמי
צפוי להגיש תלונה במשטרה על המקרה. ביטן לצד המאבטח שהוצמד לו/אתר רשמי
דוד ביטן עם מאבטחו האישי לאחר ששמשת רכבו נופצה. אתר רשמי
ביטן לצד המאבטח שהוצמד לו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully