וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי ברובה אוויר לעבר פעילי כחול לבן: נער בן 16 מואשם בתקיפה

לירן לוי, כתבנו לענייני משטרה

3.9.2019 / 14:22

המשטרה הגישה את כתב האישום נגד תושב רחובות, לפיו שלף את האקדח מתוך חלון רכב בו נהג חברו וירה כדורי פלסטיק לעבר הקהל שהתאסף לכנס מפלגתי בעיר. כתוצאה מהירי, גבר שנכח בקהל נחבל בכתף. בנוסף, הוגשה נגד הנער בקשה למעצר בית בתנאים מגבילים בגין שיבוש מהלכי משפט

עריכה: טל רזניק

התביעה המשטרית הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד נער בן 16, תושב רחובות, החשוד שביצע את הירי ברובה אוויר לעבר פעילים של כחול לבן בכנס מפלגתי בעיר בשבוע שעבר. על פי כתב האישום, הנער נסע ברכב ביחד עם חברו בן ה-26, שלף את האקדח מתוך חלון הרכב, כיוון לעבר קהל בין עשרות אנשים וירה כדורי פלסטיק שפגעו בגבר ואישה. לגבר נגרמה חבלה בדמות סימן עגול ואדום בכתף ימין.

עוד עולה מכתב האישום כי לאחר שהנאשם קיבל הודעות שהמקרה הגיע לאמצעי התקשורת, הוא מחק את המסרונים וזרק את אקדח האוויר לעבר שיחים בחניה ברחוב ויצמן בנס ציונה.

במקביל להגשת כתב האישום, המשטרה ביקשה לעצור את בן ה-16 במעצר בית בתנאים מגבילים, בגין תקיפה הגורמת חבלה, שיבוש מהלכי משפט והתנהגות פרועה במקום ציבורי.

אלמוני ירה ברובה אוויר לעבר פעילי כחול לבן בכנס ברחובות, כדור הפלסטיק שנורה, 29 אוגוסט 2019. דוברות משטרת ישראל
כדור הפלסטיק שנורה לעבר הפעילים ברוחובת, שבוע שעבר/דוברות משטרת ישראל

לתקרית בכנס ברחובות התווספו אתמול עוד שני מקרים אלימים בהם אלמונים ניפצו את שמשות הרכב של ח"כ דוד ביטן (הליכוד) בחניון של מצודת זאב בתל אביב, וניפוץ שמשת רכב של פעיל כחול לבן במהלך פעילות מפלגתית בפתח תקווה.

דור גוזלי, פעיל כחול לבן שרכבו הושחת, סיפר על המקרה בעמוד הפייסבוק שלו: "היום הותקפתי במהלך פעילות מפלגתית. במהלך נסיעה של שיירת רכבים ממותגים כרכבי כחול לבן, נחסמתי על ידי אדם שקילל אותי, איים עליי וניפץ לי את שמשת הרכב עם אבן. בנס אף אחד לא נפגע".

עוד בוואלה!

סקר וואלה! NEWS: גוש הימין רחוק מ-61, המפלגות הגדולות מתחזקות

לכתבה המלאה
פתיחת מטה הבחירות של כחול לבן, רחובות 29.08.2019. ללא קרדיט, אתר רשמי
לפיד בכנס ברוחובת/אתר רשמי, ללא קרדיט

בתגובה לתקרית האחרונה ח"כ יאיר לפיד צייץ כי "‏האלימות עולה מדרגה, היום ניפצו שמשת רכב של כחול לבן במהלך פעילות בפתח תקווה. חייבים לעצור את האלימות לפני שמישהו יפגע. אני קורא לראשי המפלגות בואו נעצור את ההסתה".

יו"ר כחול לבן בני גנץ קרא בטוויטר לראש הממשלה בנימין נתניהו: "‏צא מהפייסבוק ותראה מה קורה פה. איומים, קללות, ירי ברובה אוויר, ניפוץ חלונות, גם של ח"כ וגם של פעילים. סומך על המשטרה שתבדוק את האירועים, וקורא לציבור ולמפלגות - יש בינינו יריבות, אין בתוכנו אויבים. ולנתניהו אני אומר, הגיע הזמן לגנות זאת בקולך. לפני שיהיה מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully