וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הסיר את תיעוד הפינוי מהפייסבוק; גנץ: מילים גדולות, אפס מעשים

במערכת הפוליטית תקפו בחריפות בעקבות פינוי ראש הממשלה מכנס הבחירות בזמן האזעקות. יו"ר כחול לבן: במקום לתת הצהרות ריקות מתוכן על בקעת הירדן, לשמור על הריבונות בדרום. בנט: "השפלה לאומית"

צילום: שי מכלוף, יחיאל אילוז, אדי ישראל

שלא כבעבר, ראש הממשלה בנימין נתניהו מחק הערב (שלישי) את השידור החי שהועבר מכנס הבחירות באשדוד מעמוד הפייסבוק שלו. בשידור הישיר נראה נתניהו מכריז בפני הנוכחים על ההתרעה ולאחר מכן תועד יוצא מהמקום בליווי מאבטחים.

ירידתו של נתניהו מהבמה גררה תגובות מצד פוליטיקאים. יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף את נתניהו: "היום ראינו איך המילים הגדולות מתחלפות באפס מעשים". בנאום בכנס בג'וליס אמר כי "ליבנו הערב עם תושבי הדרום. אנחנו מתכוונים במקום לתת הצהרות ריקות מתוכן על בקעת הירדן, לשמור על הריבונות בדרום. לא נקבל שום הפרת ריבונות. לא של טיל, לא של עפיפון, לא של רקטה".

גם נפתלי בנט, חבר הנהגת ימינה, גינה את התנהלות נתניהו. בחשבון הטוויטר שלו צייץ כי "ראש ממשלה מורד מהבמה באמצע נאום כי יורים עליו טילים זוהי השפלה לאומית. חמאס הפסיק לפחד מישראל. ביטחון ישראל יוחזר על ידי ראשי חמאס מחוסלים ולא מסיבות עיתונאים". ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק (המחנה הדמוקרטי) צייץ אף הוא כי "באמת הגיע הזמן שתרד מהבמה. גם לעוטף עזה, אשקלון ואשדוד מגיע ביטחון, לא רק ספינים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתפנה מכנס באשדוד בעקבות התראת צבע אדום, 10 ספטמבר 2019. צילום מסך
נתניהו יורד מהבמה בליווי מאבטחיו, הערב/צילום מסך

בעת הישמע האזעקות, גם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן נכח בכנס באשדוד וח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן) השתתף באירוע מפלגתי באשקלון. ליברמן כתב כי "בסיום מפגש עם פעילים באשדוד נשמעה אזעקת צבע אדום וכמו כל הנוכחים נאלצתי לעזוב את מקום האירוע. אני עדיין באשדוד ואני מחזק את ידי התושבים על יכולת העמידה שהם מפגינים מול איומי הטרור". הוא הוסיף כי "האירוע של היום מוכיח שמדיניות נתניהו, שמשמעותה כניעה לטרור, פשטה את הרגל".

אשכנזי צייץ בטוויטר כי "יש עכשיו כנס של ביבי באשדוד. היה, היה כנס. אנחנו לא בורחים. אנחנו מחויבים ואנחנו פה, ממשיכים בכנס באשקלון כרגיל. אנחנו לא מפחדים. לא מחמאס ולא מחיזבאללה. זאת בדיוק התשובה".

עוד בוואלה!

נאום נתניהו באשדוד נקטע בגלל אזעקה; שתי רקטות יורטו

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו מתפנה מכנס באשדוד בעקבות התראת צבע אדום, 10 ספטמבר 2019. צילום מסך
נתניהו על הבמה באשדוד, הערב/צילום מסך

מדובר צה"ל נמסר כי מערכת כיפת ברזל יירטה הערב שני שיגורים מרצועת עזה לשטח ישראל. אזעקות נשמעו באשקלון ובאשדוד, אך אין נפגעים. בעקבות השיגורים, ראש עיריית אשקלון תומר גלאם הורה על פתיחת המקלטים בעיר. עם זאת, מפיקוד העורף לא נמסר על הנחיות מיוחדות לתושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully