וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בפייסבוק: ערביי ישראל רוצים להשמיד אותנו; עודה: "פסיכופט"

בהודעה שנשלחה במסנג'ר ניסה ראש הממשלה לגייס את עוקביו לפנות טלפונית למכריהם ולעודד הצבעה לליכוד. "אסור שתקום בעוד שבוע ממשלת שמאל שסומכת על הערבים", כתב. יו"ר הרשימה המשותפת תקף בחריפות: "לנתניהו אין קווים אדומים". הליכוד: "טעות של עובד במטה"

צילום: שי מכלוף, יחיאל אילוז, אדי ישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו פונה לתומכיו בפייסבוק במסר לפיו ערביי ישראל "רוצים להשמיד את כולנו". בהודעה שנשלחה במסנג'ר של נתניהו הוא מנסה לגייס את עוקביו לפנות טלפונית למכריהם ולעודד הצבעה לליכוד בקלפי. "אני תורם את הזמן שלי כי אסור שתקום בעוד שבוע ממשלת שמאל מסוכנת עם לפיד, עודה, גנץ וליברמן. ממשלת שמאל חילונית, חלשה, שסומכת על הערבים שרוצים להשמיד את כולנו - נשים, ילדים וגברים ותאפשר איראן גרעינית שתחסל אותנו", כתב. ההודעה פורסמה לראשונה בעין השביעית ודה מרקר.

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, תקף את נתניהו בציוץ חריף בטוויטר. לדבריו, "נתניהו פסיכופט ללא קווים אדומים והוא רוצה לראות דם. העבריין הבזוי הזה ימשיך להתיר את דמנו כל עוד הוא מאמין שזה יסייע לו להימלט מהכלא". עודה מסר כי "פנינו לפייסבוק - הם מוכרחים לפעול מיד לשים סוף להסתה הגזענית ומסוכנת של נתניהו נגד האוכלוסייה הערבית".

ד"ר ת'אבת אבו ראס ואמנון בארי-סוליציאנו, מנכ"לים שותפים בעמותת יוזמות אברהם, אמרו בתגובה למסר שהועבר על ידי נתניהו בפייסבוק: "רוח המפקד מחלחלת מטה, ובקמפיין מסית וגזעני נגד האזרחים הערבים המתנהל חודשים ארוכים, אי אפשר להיתמם ולטעון שזו טעות של עובד. אין להם גבולות, וכבר תקופה אנחנו רואים את מפלגת השלטון מפיצה פייק ניוז נגד כ-20% מאזרחי המדינה ללא בושה. קו ישר עובר מ'הערבים מזייפים' ל'ערבים רוצים להשמיד את כולנו' - ואם לא נראה שינוי כיוון, מרקם החיים העדין בין יהודים וערבים עלול להינזק ולהגיע לנקודת אל חזור".

הודעה ששלח ראש הממשלה בנימין נתניהו לתומכיו בפייסבוק נגד ערביי ישראל, 11.09.19. צילום מסך
צילום מסך מתוך ההודעה ששלח נתניהו/צילום מסך

מהליכוד נמסר בתגובה כי "מדובר בטעות של עובד במטה. ראש הממשלה נתניהו לא ראה את הדברים, לא אישר אותם, הם אינם על דעתו ואינם מקובלים עליו. כשהדברים הובאו לידיעתו הוא ביקש להסירם מיד".

(עדכון ראשון: 11:50)

עוד בוואלה!

בעולם הערבי מזהירים: ריבונות בבקעת הירדן תוביל להסלמה מסוכנת

לכתבה המלאה
ראש הממשלה נתניהו חולף על פני יו"ר הרשימה המשותפת איימון עודה, 26 בדצמבר 2018. רויטרס
עודה ונתניהו, 2018/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully