וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זוהר במשדר וואלה! NEWS: חוק המצלמות פגע בליכוד והזיק לנו

18.9.2019 / 8:35

חבר הכנסת הודה כי החוק שקידמה מפלגת השלטון פגע בה והזיק לה והשפיע על תוצאות הבחירות. "זה העיר את החברה הערבית שיצאה לקלפי, אבל הצליח להרדים את הימין והמון נותרו בבתים", אמר זוהר

נתניהו: בקרוב ניכנס למו"מ כדי להקים ממשלה ציונית חזקה/סטילס: ראובן קסטרו, עריכה: ליר שפיגלר

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) הודה הבוקר (רביעי) באולפן וואלה! NEWS כי חוק המצלמות וכל מה שמסביב בעקבותיו פגע בליכוד. לדברי זוהר, "זה לא שירת איתנו, זה הזיק לנו. זה העיר את החברה הערבית שיצאה לקלפי, אבל הצליח להרדים את הימין והמון נותרו בבתים".

לפי תוצאות האמת, הליכוד איבד מכוחו וזכה ל-32 מנדטים לצד כחול לבן. אף אחד מהגושים לא זכה לרוב, אולם גוש הימין-חרדים מוביל ביתרון קל (56) על גוש השמאל-מרכז (55). ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא הלילה להקמת "ממשלת ציונית חזקה ולמנוע ממשלה אנטי-ציונית מסוכנת, ממשלה שלא מדירה אף אחד שמאמין בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי", והודיע כי בימים הקרובים יחל המשא ומתן על הקמתה. נתניהו, שנאם בפני פעילי המפלגה בגני התערוכה בתל אביב, אמר כי "דבר אחד ברור - מדינת ישראל נמצאת בנקודת זמן היסטורית. בעת הזאת מדינת ישראל זקוקה לממשלה ציונית. לא תהיה ולא יכולה להיות ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות אנטי-ציוניות ששוללות את עצם קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מפלגות שמאדירות ומהללות מחבלים צמאי דם שרוצחים את חיילינו ואזרחינו".

מיקי זוהר במטה הליכוד, גני התערוכה, ביתן 2, תל אביב 17 בספטמבר 2019 זוהר. ראובן קסטרו
"העיר את החברה הערבית שיצאה לקלפי". זוהר, אמש/ראובן קסטרו

חוק המצלמות, שנועד לאפשר למשקיפים המזוהים פוליטית לצלם מצביעים בקלפיות, נפל בשבוע שעבר בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. 58 חברי כנסת הצביעו בעד, ולא היו מתנגדים ונמנעים מאחר והאופוזיציה כולה החרימה את ההצבעה. יו"ר ש"ס אריה דרעי וח"כ רועי פולקמן נעדרו מההצבעה.

במהלך הדיון, נתניהו זכה לקריאות ביניים מצד יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה קרא לעברו: "אתה שקרן". יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שאל את עודה אם הוא רוצה להתנצל על דבריו, אך האחרון סירב. עודה אמר לנתניהו: "זה הכול לסטורי", וחברי הליכוד בתגובה קמו לעברו בצעקות "אתה טרוריסט". לאחר מכן הוא הורחק מיד מאולם המליאה שבו התקיים הדיון.

בתום ההצבעה נמסר בתגובה מהליכוד כי "חוק המצלמות נפל בגלל אדם אחד - אביגדור ליברמן - שחבר ללפיד-גנץ ולמפלגות הערביות כדי לאפשר זיופים וגניבת קולות. זאת הממשלה שגנץ ולפיד יקימו: ממשלת שמאל עם ליברמן, אחמד טיבי ואיימן עודה כשרים בממשלה".

עוד בוואלה!

תוצאות חלקיות: שוויון בין הליכוד לכחול לבן, אין רוב לנתניהו

לכתבה המלאה
איימן עודה ובנימין נתניהו בהצבעה על חוק המצלמות, 11.09.19. יצחק הררי, דוברות הכנסת, אתר רשמי
נתניהו ועודה במהלך הדיון לפני ההצבעה על חוק המצלמות, בשבוע שעבר/אתר רשמי, יצחק הררי, דוברות הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully