וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך ההנחיות של הליכוד לח"כים: "הדגש החשוב - העלאת אחוז ההצבעה"

23.2.2020 / 18:25

ארדן קיבל את אשקלון, אדלשטיין נשלח להתנחלויות וביטן יתמקד בראשל"צ: במסגרת תכנית עבודה עד הבחירות, שהגיעה לידי וואלה! NEWS, צוותו השרים וחברי הכנסת של הליכוד עם סניפי המפלגה, במטרה "לממש פוטנציאל" ולהגדיל את אחוז ההצבעה. בכחול לבן השיקו קמפיין ממוקד בת"א

צילום: רוני כנפו, עריכה: שאול אדם

שבוע לבחירות, בליכוד נכנסים למשמעת קמפיין מתקדמת, במטרה אחת: להעלות את אחוזי ההצבעה. בקמפיין המפלגה מדברים על 300 אלף מצביעי ליכוד שלא יצאו מהבית בפעם הקודמת, ופיתחו שלל שיטות לזיהוי והנעת הבוחרים, החל מאפלקציית "אלקטור" השנויה במחלוקת ועד למסרונים ייעודיים ועוד. גם חברי הכנסת מגויסים במאמץ: לידי וואלה! NEWS הגיע מסמך ההנחיות שנשלח לח"כים ולשרים של הליכוד בשבוע שעבר שבו "תכנית עבודה" עד הבחירות. מהמסמך עולה כי כל הח"כים צוותו לסניפי ליכוד ברחבי הארץ, והם נדרשים להגיע אליהם לפחות פעמיים עד הבחירות, להיפגש עם הנהלת ופעילי הסניף וכן עם מצביעי הליכוד הפוטנציאליים באותה עיר.

תחת הכותרת "הנחיות עבודה למימוש פוטנציאל מצביעים בסניפים", במסמך נכתב כי "הדגש החשוב ביותר הוא העלאת אחוז ההצבעה בערים הליכודיות". על פי המסמך, שחובר על ידי ח"כ אופיר כץ, ראש מטה הארגון במפלגה, הח"כים מתבקשים לעבוד עם ראשי המטות בסניפים שעליהם הם אחראים, ולהבהיר להם כי הם "נדרשים להזמין את התומכים הפוטנציאלים בעיר לכנסים ופעילות בסניף. כמו כן, עליהם לדאוג למערך היסעים ביום הבחירות ולסייע לאלו ולכלל התומכים בכל שיידרש".

מסמך ההנחיות של קמפיין הליכוד. -, אתר רשמי
מסמך ההנחיות שחולק לח"כים/אתר רשמי, -

מפירוט חלקי של חלוקת העבודה הסיעתית עולה כי רוב הח"כים והשרים שובצו קודם כל בסניפי הבית שלהם, בערי המוצא, וקיבלו גם ערים נוספות. כך לדוגמה, השר גלעד ארדן הופקד על אשקלון, עיר הולדתו, וכן על נתיבות, בעוד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שהתגורר בעבר בגוש עציון, קיבל את האחריות על הסניפים בגוש עציון, אפרת וקריית ארבע וכן על הסניף בנוף הגליל. השר אלי כהן, בן העיר חולון, הופקד על העיר וכן על בת ים, כרמיאל ונשר, בעוד ח"כ דוד ביטן הופקד על עיר מגוריו ראשון לציון וגם על אור עקיבא. כץ עצמו, תושב עפולה, הופקד על העיר כמו גם על ערים נוספות בצפון כטבריה, חצור ובית שאן.

עוד בוואלה!

חזרה ללילה בו הוקם קוקפיט כחול לבן

לכתבה המלאה
אדלשטיין בגבעת שמואל. -, אתר רשמי
אדלשטיין עם מצביעים בגבעת שמואל/אתר רשמי, -
אופיר כץ בעפולה. -, אתר רשמי
ח"כ אופיר כץ בסניף בעפולה/אתר רשמי, -

בהתחשב בקיפאון בסקרים, בשתי המפלגות הגדולות מתמקדים כעת בהוצאת הבוחרים מהבית ביום הבחירות ביום שני הבא. בכחול לבן אף השיקו היום קמפיין ממוקד בתל אביב במטרה להעלות את אחוזי ההצבעה בעיר, שבבחירות ספטמבר עמדו כ-62%.

שלט בחירות של כחול לבן בתחנת אוטובוס. ----, אתר רשמי
שלט בחירות של כחול לבן בתחנת אוטובוס בתל אביב/אתר רשמי, ----

בליכוד מיפו גם כן את נתוני ההצבעה של הבחירות הקודמות וזיהו נקודתית ערים ויישובים המזוהים עם הימין והליכוד, שבפועל אחוזי ההצבעה בהם היו נמוכים מהמצופה. יו"ר מטה יום הבחירות, אלי כהן, גיבש תכנית המרצה ליום הבחירות עצמו, שכוללת בין היתר פניות טלפוניות, הודעות טקסט, אפליקציות וכדומה, בעוד אלפי פעילים של המפלגה, כמו גם עובדים בשכר, יישלחו לבתים כדי לדרבן את ההצבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully