וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא לשים כחול לבן בקלפיות": נתניהו הפיץ סרטון חתוך של גנץ

ראש הממשלה פרסם בחשבון הטוויטר שלו קטע וידאו ערוך של יו"ר כחול לבן, ממנו משתמע כי קרא שלא להצביע למפלגתו. בתגובה שיתף גנץ את הסרטון המלא ותקף את רה"מ: "הוא בלחץ". בעקבות עתירת כחול לבן בנושא קרא יו"ר ועדת הבחירות לליכוד להסיר את הסרטון

עריכה: שאול אדם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הפיץ היום (שני) בחשבון הטוויטר שלו סרטון חתוך של יו"ר כחול לבן בני גנץ, ממנו השתמע כי האחרון קרא לציבור שלא להצביע למפלגתו. בקטע הווידאו שפרסם נתניהו נשמע גנץ אומר: "קחו את החברים, את השכנים, לא לוותר עד הרגע האחרון, לא לשים כחול לבן".

בתגובה פרסם יו"ר כחול לבן בחשבון הטוויטר את הסרטון המלא בו הוא ממשיך בדבריו: "לא לשים כחול לבן בקלפיות, נגיע לבחירות רביעיות. בואו נגמור עם זה, צאו להצביע". גנץ תקף את ראש הממשלה ואמר כי "נתניהו בלחץ, אז הוא שוב מפיץ פייק ניוז עם סרטון ערוך ושקרי. זה הסרטון המלא ושם נאמר - לא נשים כחול לבן בקלפיות - נקבל בחירות רביעיות!".

בעקבות הסרטון עתרה כחול לבן לוועדת הבחירות המרכזית. "הגיע הזמן שנתניהו ישלם על השקרים והפצת הרעל", מסרו במפלגה. יו"ר ועדת הבחירות, השופט הנדל, קבע כי הסרטון החתוך של גנץ מהווה הפרעה בלתי הוגנת לתעמולה של כחול לבן. הוא הורה לליכוד ולראש הממשלה נתניהו להסיר מיד את הסרטון האלה ששותפו על ידם או על ידי גורמים מטעמם והטיל עליהם קנס בסך 7,500 שקלים.

בני גנץ בסרטון חתוך של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הטוויטר של נתניהו, צילום מסך
צילום מתוך הסרטון שפרסם גנץ בחשבון הטוויטר שלו, היום/צילום מסך, הטוויטר של נתניהו

הציוצים של השניים מגיעים שעות אחדות לפני סגירת הקלפיות לבחירות לכנסת ה-23, בעוד מתמודדים מרחבי הקשת הפוליטית פועלים לדרבן את הבוחרים להצביע. נכון לשעה 16:00, 47% מבעלי זכות הבחירה כבר מימשו את זכות ההצבעה - השיעור הגבוה ביותר בהשוואה למערכות הבחירות האחרונות מאז שנת 1999.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מצביע בבחירות לכנסת ה23, ירושלים, 2 במרץ 2020. רויטרס
נתניהו ורעייתו מצביעים בקלפי בירושלים, היום/רויטרס

ראש הממשלה הצביע הבוקר יחד עם רעייתו שרה בקלפי בירושלים. "קורא לכולם ללכת להצביע, זו זכות דמוקרטית גדולה ואנחנו צריכים להיות גאים בה. אפשר לבוא בביטחון ובנחישות להצביע", מסר נתניהו. "אני אומר בביטחון שאנחנו עושים כל מה שאפשר אל מול הקורונה, הכל תחת שליטה. נקטנו את כל האמצעים האפשריים. אל תאמינו לפייק ניוז. אפשר להצביע בנחישות ובביטחון".

(עדכון ראשון: 16:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully