וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "נעשה הכול למנוע בחירות רביעיות, נכריע לכאן או לכאן"

יו"ר ישראל ביתנו ציין כי ההחלטה בנוגע להמשך דרכה של סיעתו תתקבל ביום חמישי. "אין גוש ימין, אלא גוש חרדי-משיחי, נקבל החלטות בהקדם לטובת עם ישראל", אמר

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: אסף דרורי

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצהיר הבוקר (שלישי) בפתח ביתו שבנוקדים כי יעשה כל שביכולתו כדי למנוע בחירות רביעיות. בעוד על פי תוצאות האמת החלקיות מפלגתו זוכה לשבעה מנדטים, ליברמן שב על הבטחתו כי לא יחבור לגוש הימין שעומד כעת על 59 מנדטים. "אנחנו הבהרנו, אין גוש ימין, יש גוש חרדי-משיחי", אמר.

"מי שהצביע בעד גירוש יהודים מגוף קטיף, מי שישב עם ערפאת ועם אחמד טיבי והעביר שטחי B ו-C לפלסטינים לא יכול להיות חלק מהימין", הוסיף יו"ר ישראל ביתנו. "לכן, אנחנו נקבל החלטות בהקדם לטובת מדינת ישראל ובדומה להתחייבות הבוחר, כל השאר פשוט לא מעניין. אנחנו מתכוונים להכריע לכאן או לכאן".

נאומו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן במטה המפלגה במודיעין 2 במרץ 2020. שריה דיאמנט, פלאש 90., אתר רשמי
ליברמן, אמש/אתר רשמי, שריה דיאמנט, פלאש 90.

לפי חישוב מהדורות החדשות, הליכוד זוכה ל-36 מנדטים ולאחר מכן כחול לבן עם 32. הרשימה המשותפת מתחזקת עם הישג של 15 מנדטים. ש"ס מקבלת 10 מנדטים, יהדות התורה עם 8, העבודה-גשר-מרצ - 7, ישראל ביתנו - 7 וימינה עם 6 מנדטים בלבד. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה.

ממפת הגושים המסתמנת בשלב זה עולה כי אף אחד מהגושים לא זוכה ל-61 מנדטים, אך גוש הימין קרוב מאוד עם 59. גוש המרכז-שמאל והרשימה המשותפת עם 54 וישראל ביתנו בראשות ח"כ אביגדור ליברמן עם 7.

לאחר פרסום תוצאות המדגמים אמש נשא ליברמן דברים במטה המפלגה, במהלכם הבהיר כי יש להמתין לתוצאות האמת של הבחירות לפני שיסיק מסקנות. עם זאת, הוא הדגיש כי הוא "לא יזוז מילימטר" ממה שהבטיח במהלך קמפיין הבחירות והודה לפעילי ותומכי ישראל ביתנו. "נעשה הערכת מצב ביום רביעי וחמישי אחרי שנראה את תוצאות האמת", אמר ליברמן. "אנחנו מפלגה עם עקרונות, כל מה שאמרנו לפני הבחירות - תקף לאחרי הבחירות. מבחינת העמדה העקרונית הבסיסית שלנו, לא יהיה שום שינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully