וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "אין מהלך להדחת מנדלבליט"; זוהר: "סימנו מועמדים לעריקה מהשמאל"

ברקע תוצאות המדגמים המנבאות לגוש הימין 59 מנדטים, שר החוץ אמר בריאיון עם וואלה! NEWS כי הקריאות במטה להדיח את היועמ"ש מתפקידו ספונטניות ובליכוד מתמקדים כעת בהרכבת ממשלה. ח"כ זוהר: "סימנו מועמדים לעריקה". נתניהו וראשי בלוק הימין ייפגשו היום ב-15:00

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: אסף דרורי

לאחר פרסום חלקי של תוצאות האמת מהן מתסמן ניצחון לליכוד ולגוש הימין, שר החוץ ישראל כץ אמר הבוקר (שלישי) בריאיון לוואלה! NEWS כי "אין מהלך להדחת מנדלבליט". זאת בעקבות קריאות פעילים במטה המפלגה הלילה להדיח את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מתפקידו ברקע הגשת כתבי האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אלה קריאות ספונטניות, אנשים סוחבים בבטן הרבה על מערכת המשפט", ציין כץ. "הציבור שבא לבחור, זה נושא שהיה מונח ברקע".

בהמשך לשיחותיהם אמש עם פרסום המדגמים, ראש הממשלה בנימין נתניהו וראשי הסיעות בבלוק הימין ייפגשו היום בשעה 15:00 בכנסת לישיבה ראשונה מאז הבחירות. לדברי כץ, "המשימה היא כרגע להרכיב ממשלה. לנתניהו יש הרבה כיוונים שהוא יוכל ללכת בהם. מי שילך נגד, ימעל ברצון הציבור".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו במהלך נאומו במטה המפלגה בתל אביב לאחר תוצאות המדגם 3 במרץ 2020. רויטרס
נתניהו במטה הליכוד, הלילה/רויטרס

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) אמר בריאיון עם וואלה! NEWS כי "מנדטים מהשמאל יכולים לעבור אלינו, סימנו מועמדים לעריקה". זוהר הסביר כי "אם יהיו לנו 60 מנדטים נקים ממשלה בוודאות, אם יהיו 59 או פחות - זה משחק אחר".

"אנחנו נהיה מאוחדים עם מספר המנדטים שיהיו לנו בימין", הוסיף זוהר והבהיר כי תוקם ממשלה עם מי שיצטרף לגוש. "מי שלא ירצה, יצטרך לתת הסבר למה הוא גורר אותנו שוב לבחירות". לקראת המו"מ הקואליציוני אמר: "יש מנדטים שהם מאוד פריכים ויכולים לעבור אלינו".

פעילי הליכוד חוגגים לאחר תוצאות המדגמים במטה המפלגה בתל אביב 2 במרץ 2020. רויטרס
פעילי הליכוד חוגגים, הלילה/רויטרס

מספירת 90% מהקולות, הליכוד מוביל וזוכה ל-29% מקולות המצביעים בעוד כחול לבן נותרת מאחור עם 26%. ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הלילה על ניצחונו המסתמן בבחירות. את הנאום שנשא בפני פעילי המפלגה בגני התערוכה, פתח נתניהו ב"משנכנס אדר מרבים בשמחה". הוא המשיך בדבריו, ואמר כי "זהו לילה של ניצחון ענק לליכוד". הוא הוסיף: "אני זוכר הניצחון הראשון שלנו ב-1996 זה היה היסטורי, הניצחון הזה הפעם הוא מתוק עוד יותר. כי זהו ניצחון כנגד כל הסיכויים".

(עדכון ראשון: 07:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully