וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ הבהיר: מתנגד להצטרפות לממשלת אחדות תחת נתניהו

3.3.2020 / 20:44

יו"ר כחול לבן אמר בישיבת הסיעה הראשונה לאחר הבחירות כי "לא אשב בממשלה תחת אדם עם שלושה כתבי אישום". ברקע מאמצי הליכוד לגייס עריקים מקרב המפלגה הבהיר לפיד: "לא נשב תחת נתניהו, וגם לא אף אחד מהרשימה"

עריכה: שאול אדם

יו"ר כחול לבן בני גנץ הבהיר היום (שלישי) בישיבת הסיעה כי הוא מתנגד להצטרפות לממשלת אחדות תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו. "לא אשב בממשלה תחת אדם עם שלושה כתבי אישום", אמר. בתום הישיבה הוסיף גנץ כי "אנחנו ממתינים לתוצאות אמת. נעשה כל מה שהתוצאות והחוק מאפשרים לנו כדי להחליף את השלטון.יש לנו עוד 24 שעות". בישיבת הסיעה ראשי המפלגה אמרו לח"כים כי ימתינו לתוצאות האמת הסופיות לפני שיחליטו על אופן הפעולה לשבועות הקרובים.

בכניסה לישיבה אמר מספר 2 בכחול לבן יאיר לפיד כי "לא נשב תחת נתניהו, וגם לא אף אחד מהרשימה". מדובר בישיבה הראשונה של המפלגה אחרי הבחירות, ברקע המאמץ של הליכוד לגייס עריקים מכחול לבן. כזכור, בבחירות מועד ב' לפיד ויור תל"מ משה יעלון התנגדו נחרצות להקמת ממשלת אחדות בראשות נתניהו בין הליכוד וכחול לבן וכעת לפיד הבהיר כי עמדתו לא השתנתה. לפני הישיבה אמר לפיד כי "ביבי כהרגלו מיהר עם הכרזת הניצחון. אין לו ממשלה עדיין. אנחנו נצטרך לראות מה אנחנו עושים, והחלטות אנחנו עושים ביחד".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ בתום פגישת סיעתו בתל אביב 3 במרץ 2020. -, אתר רשמי
גנץ בתום ישיבת הסיעה של כחול לבן, היום/אתר רשמי, -

בישיבה השתתפו גם הח"כים צבי האוזר ועמר ינקלביץ' שסומנו על ידי הליכוד כמועמדים לעריקה לטובת הקמת ממשלה בראשות נתניהו ששבו על הצהרתם שהם אינם מתכוונים לעזוב את שורות המפלגה, וגם ח"כ יועז הנדל שלח מסר דומה.

מוקדם יותר היום הכחישו חברי הכנסת הנדל, האוזר וינקלביץ' את השמועות בדבר הצטרפותם לגוש הימין. זאת ברקע פרסום תוצאות האמת החלקיות, מהן עולה כי הבלוק בראשות בנימין נתניהו זוכה ל-59 מנדטים. הח"כים הנדל והאוזר ממפלגת תל"ם צייצו כי לא קיבלו פנייה מהליכוד. "לכבוד רב סרן שמועתי, באשר הוא שם. לא פנו אלינו. לא יפנו אלינו. הם יודעים למה", כתב הנדל בטוויטר.

גם ינקלביץ' צייצה: "הכול שמועות, לא יקרה". שמה של חברת הכנסת החרדית, מספר 23 ברשימת כחול לבן, עלה כמועמדת לעריקה כבר לאחר בחירות אפריל. גורמים בסביבת נתניהו ראו בה "נקודת תורפה" ברשימה כך שיהיה ניתן להפעיל עליה לחצים מטעם רבנים או גורמים בעלי השפעה במגזר החרדי.

(עדכון ראשון: 19:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully