וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון השיק מחדש את מפלגתו והציג את המועמדים: "משבר מנהיגות חריף"

10.1.2021 / 19:16

יו"ר תל"ם, שהודיע כי מפלגתו תתמודד באופן עצמאי בבחירות הקרובות, הציג דמויות בולטות שירוצו לצידו ברשימה, בהם שר המדע המתפטר יזהר שי, ויו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור פרופ' חגי לוין. "משועבדים לאינטרסים של רה"מ כנאשם בפלילים"

בווידאו: יעלון השיק מחדש את מפלגתו והציג את המצטרפים/צילום: קונטקט

יו"ר מפלגת תל"ם, משה יעלון, השיק הערב (ראשון) מחדש את מפלגתו להתמודדות עצמאית בבחירות 2021. יעלון יעמוד בראשות המפלגה, כשברשימה שתתמודד לצדו הוצגו מספר דמויות בולטות שגויסו בימים האחרונים.

בין המצטרפים למפלגה - שר המדע והטכנולוגיה המתפטר יזהר שי, לשעבר חבר כחול לבן, הפרופ' חגי לוין, יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור לשעבר, עו"ד גונן בן יצחק, נציג מחאת בלפור וממובילי ארגון "קריים מיניסטר", עו"ד איימן אבורייא, מועמד ערבי-מוסלמי מסכנין, וקרין מאיר רובינשטין, נשיאת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות. בנוסף, ברשימה צפויים להתמודד הח"כים אורלי פרומן ואנדריי קוז'ינוב, שמכהנים מטעם תל"ם גם בכנסת הנוכחית.

יו''ר מפלגת תל''ם, חה"כ משה (בוגי) יעלון  וחברי מפלגתו 10 בינואר 2021. איתמר שאול, אתר רשמי
למפלגה גויסו מספר דמויות בולטות בימים האחרונים. רשימת מפלגת תל"ם, הערב/אתר רשמי, איתמר שאול

"אני בא עם ניסיון של למעלה מחמישה עשורים בהם אני חייל של המדינה. תחושת המחדל הנורא של מלחמת יום הכיפורים הניעה רבים מאיתנו אותה תחושה הבוערת בי גם היום בימים של טירוף מערכות, ותחושה של מחדל חמור לא פחות", אמר יעלון בהצהרה. "מדינת ישראל נמצאת במשבר מנהיגות חריף, החמור ביותר שידענו, כי מי שעומד בראש ממשלתנו נמצא בניגוד עניינים חריף עם מדינת ישראל. הוא מנע מאיתנו תקציב מדינה, הוא מונע מינויים של שומרי סף, הוא לוקח את סדר היום של מדינת ישראל כבני ערובה, משועבדים לאינטרסים שלו כנאשם בפלילים".

"אנחנו כאן כדי להגיד לו - עד כאן, תם זמנך בנימין נתניהו, אזרחי ישראל מראים לך את הדרך החוצה מבלפור. בימים הקרובים נציג חברות וחברים נוספים לדרך כדי להציג את החלופה האיכותית ביותר. הגיע זמן שינוי, זמן תיקון, יש בפנינו הזדמנות גדולה והיא נתונה בידיים של כל אחד ואחד מאיתנו. היום אני מבקש את התמיכה שלכם, ההתגייסות שלכם, לעוד מאבק על הבית שלנו. יש לנו הזדמנות היסטורית כי אין לנו ארץ אחרת".

הצהרה | יו''ר מפלגת תל''ם, חה"כ משה (בוגי) יעלון 10 בינואר 2021. איתמר שאול, מערכת וואלה!
"מדינת ישראל נמצאת במשבר מנהיגות חריף". יעלון, הערב/מערכת וואלה!, איתמר שאול

יעלון הוסיף כי "מעל חצי מיליון מצביעים, שהצביעו ל'כחול לבן' בבחירות האחרונות, אומרים בסקרים שיצביעו לבנט, שקד, סמוטריץ', סער ואלקין - אלה שהכתירו שוב ושוב את משטר השחיתות וההפקרה. לכן, הכרחי ליצור אלטרנטיבה, שהציבור יוכל לסמוך עליה. רק כך יש סיכוי לשינוי", אמר. "אינני מפחד מדבר, אני עומד נחוש אל מול כל אתגר. אבל היום, היום אני יודע שהחזית השתנתה, שהזירה החשובה לנו ביותר היא העורף, הבית".

תל"ם היא המפלגה שיעלון הקים אחרי שעזב את הליכוד ב-2016, שעמה חבר ל"חוסן לישראל" ול"כחול לבן" בבחירות אפריל 2019. היא מעולם לא התמודדה באופן עצמאי בבחירות או עברה את אחוז החסימה בסקרים. אחרי התפרקות כחול לבן והקמת הממשלה באפריל, יעלון ותל"ם נשארו עם "יש עתיד" באופוזיציה ולא הצטרפו לממשלה בראשות נתניהו.

עוד בוואלה!

מפלגת תל"ם מתרחבת: ארבעה מצטרפים חדשים ליעלון

לכתבה המלאה

בשבועות האחרונים יעלון ולפיד ניהלו שיחות על המשך שיתוף הפעולה בבחירות הקרובות, אך לא הצליחו להגיע להסכמות: לפיד הציע ליעלון את המקום ה-2 ברשימה אך דרש ממנו לוותר על מפלגת תל"ם ולהשתלב באופן מלא במפלגתו; יעלון סירב לוותר על עצמאותו ובימים האחרונים החליט להתמודד עצמאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully