וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: נתניהו ורגב נושאים באחריות למחדל שהביא למות אלפי ישראלים

יו"ר ימינה התראיין לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ו-103FM ותקף את רה"מ על הטיפול בקורונה. לדבריו, נתניהו "חייב ללכת הביתה", אך הוא לא פוסל ישיבה עמו. התכנית משודרת בכל יום ראשון עד חמישי - עד הבחירות, בהנחיית בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר

בווידאו: בחירות אישיות - יקי אדמקר וינון מגל בשיחה עם נפתלי בנט/צילום: ניב אהרונסון

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט התארח הבוקר (חמישי) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת ינון מגל ויקי אדמקר. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:15 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

בנט תקף בחריפות בריאיון את ראש הממשלה בנימין נתניהו על האופן בו ניהל את משבר הקורונה, ואמר כי הוא ושרת התחבורה מירי רגב נושאים באחריות למחדל שהביא למות אלפי ישראלים. "אני אגיד משפט מאוד קשה. נתניהו ומירי רגב וצמרת הממשלה הזאת נושאים באחריות ישירה למחדל המוטציות בנתב"ג, שהביא למותם של אלפי ישראלים ולתחלואה נוראה שהחריבה פה חלקים גדולים מכלכלת ישראל".

הוא מתח ביקורת על שיטת האקורדיון של נתניהו שלטענתו נכשלה. "היום הגישה היא כן סגר לא סגר, מה שנקרא אקורדיון, וזה הביא את ישראל להיות מספר אחת בימי סגר ובמיקום מאוד גבוה מבחינת תמותה - כישלון טוטלי", אמר בנט. "לא נצא מזה, החיסונים זה חשוב מאוד אז לכו למען השם להתחסן, זה חשוב מאוד אבל ההסתמכות הבלעדית לא תספק בגלל המוטציות".

ראיון עם שר הביטחון, נפתלי בנט 24 בפברואר 2020. ראובן קסטרו
"לא מחרים אף אחד". יו"ר ימינה נפתלי בנט/ראובן קסטרו

בהתייחס לבחירות לכנסת ה-24 שייערכו בחודש הבא, יו"ר ימינה אמר כי על נתניהו לפנות את כסאו, אך לא פסל ישיבה עמו. "אני חושב חד משמעית שהוא חייב ללכת הביתה", אמר, אבל "אני לא מחרים אף אחד חוץ ממי שלא בעד מדינה יהודית ודמוקרטית, שהוא מבחינתי לא שחקן. אבל כל מפלגה שבעד מדינה יהודית-דמוקרטית יוכל להיות שותף בממשלה שנקים ונמגר את הקורונה, נאחד את העם".

בנט התייחס להסכם עליו חתמו אמש יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, אך לא הביע סלידה מהמהלך. "החלטות שלהם, מרגע שבצלאל יצא לדרכו העצמאית הוא ילד גדול ויקבל את ההחלטות שלו. ימינה היא הבית של הציונות הדתית ושל כל עם ישראל", אמר בנט. לדבריו, "אני בקשר עם כל המפלגות אבל אנחנו בבחירות. המפתח לצאת מהכאוס הנוראי זה שאני אקבל מספיק מנדטים וארכיב פה ממשלה".

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully