וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר מפלגת חד"ש הורחק מהכנסת לאחר עימות במשכן עם בן גביר

יו"ר הכנסת יריב לוין הודיע כי רג'א זעאתרה הורחק בהחלטת קצין משמר הכנסת עד להודעה חדשה. בתיעוד מן האירוע ניתן לראות את זעאתרה, חבר מועצת העיר חיפה מטעם חד"ש, נצמד אל יו"ר עוצמה יהודית באופן מאיים. בן גביר הגיש תלונה בנושא במשטרת חברון

בווידאו: דובר מפלגת חד"ש בעימות בכנסת עם חבר רשימת הציונות הדתית איתמר בן גביר/צילום: עטרה גרמן

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, הודיע הערב (ראשון) כי דובר מפלגת חד"ש וחבר מועצת העיר חיפה מטעמה, רג'א זעאתרה, הורחק מהכנסת בהחלטת קצין משמר הכנסת עד להודעה חדשה. זאת, בעקבות עימות שהתרחש במשכן בינו ובין מועמד רשימת מפלגת הציונות הדתית ויו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר.

האירוע התרחש בחמישי, ליל סגירת הרשימות לכנסת. למחרת הגיש בן גביר תלונה במשטרת חברון נגד זעאתרה. מהמשטרה התקשרו לזעאתרה וזימנו אותו לחקירה בתחנת מוריה בירושלים.

בסרטון מן האירוע, ניתן לראות את זעאתרה ניגש אל בן גביר באופן מאיים, בעוד האחרון מדבר בטלפון. העימות בין השניים הסתיים לפני שהגיע לכדי קטטה, וזעאתרה נראה מתרחק מהמקום.

דובר מפלגת חד"ש בעימות בכנסת עם חבר רשימת הציונות הדתית איתמר בן גביר. עטרה גרמן, אתר רשמי
העימות בין זעאתרה לבן גביר, בשבוע שעבר/אתר רשמי, עטרה גרמן

בהודעה ששלח לוין למנכ"ל ארגון 'בצלמו' שי גליק, שהגיש את התלונה על התקיפה ליו"ר הכנסת, נכתב כי: "מיד כשנודע לי דבר האירוע, ביקשתי מקצין הכנסת, ניצב יוסי גריף, שיפעל בהקדם לבדיקת המקרה ושיעביר אליי את תוצאות הבדיקה ואת המלצותיו. בכלל זה התבקש קצין הכנסת לנהוג בעניין זה בתקיפות הנדרשת ולבחון הגשת תלונה רשמית למשטרת ישראל. עוד אציין, כי נוכח חומרת האירוע, החליט קצין הכנסת כי עד תום הבדיקה תימנע כניסתו של מר זעאתרה למשכן הכנסת".

בן גביר מסר בתגובה להרחקה כי "אני מברך על ההחלטה החשובה להרחיק את תומך הטרור ואיש ה-BDS זעאתרה ממשכן הכנסת ומקווה שימוצה עימו הדין עד תום. בכנסת הקרובה נפעל להביא לכך שלא רק זעאתרה לא יהיה בכנסת, אלא כל מעריצי ומחבקי המחבלים מהרשימה המשותפת".

עוד בוואלה!

המצב הכמעט חלומי של נתניהו, הפצלת בימין ובשמאל: 3 הערות על סגירת הרשימות

לכתבה המלאה

זעאתרה מסר לאחר האירוע כי "אחרי שהבוס שלו, נתניהו, עבר לחבק ערבים על מנת לקושש קולות, הכהניסט בן גביר הוא מיקור חוץ להסתה הגזענית כלפי ערבים. התשובה שלנו ושל כל הכוחות הדמוקרטיים תהיה ביום הבחירות, נגד כל הגזענים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully