וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן כהנא: הכאוס במדינה נוצר גם בגלל נתניהו; סער לא ראוי להיות ראש הממשלה

עודכן לאחרונה: 11.2.2021 / 17:36

חבר הכנסת מטעם מפלגת "ימינה" התראיין בתכנית "בחירות אישיות" בהגשת יקי אדמקר, ואמר כי "תהום פעורה בינינו לבין בן גביר". התכנית משודרת מדי יום ראשון עד חמישי בשעה 11:30 עד הבחירות, בהנחיית בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר

בווידאו: בחירות אישיות - יקי אדמקר וינון מגל בשיחה עם ח"כ מתן כהנא/צילום: ניב אהרונסון

ח"כ מתן כהנא (ימינה) התראיין הבוקר (חמישי) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת יקי אדמקר וינון מגל. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

חבר הכנסת טען בריאיון כי יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, אינו ראוי להיות ראש ממשלה. "הוא פוליטיקאי נחמד, אבל בשנה האחרונה הוא לא היה איתנו. הוא לא ראוי להיות ראש ממשלה, בטח לא בעת הזאת. הוא ויאיר לפיד לא היו איתנו בשנה האחרונה. מי שהיה איתנו זה נפתלי בנט", אמר כהנא, "לפיד וסער באותה ליגה של אנשים שלא היו שרי ביטחון, לא הקימו חברות, לא היו בחיים האמיתיים, לא עשו דברים משמעותיים בחיים האמיתיים ולא היו איתנו בשנה האחרונה. תקווה חדשה זה מפלגת אווירה שקמה אך ורק מאג'נדה של שנאה פתולוגית לנתניהו, ואנחנו לא במקום הזה. זה מהות המפלגה של סער".

כהנא דיבר על מצבה של ימינה בסקרים וטען כי המפלגה במגמת עלייה. "יש סקרים עם 11 ויש עם 13. אנחנו משוכנעים שברגע האמת אנשים יבינו שהיחיד שעבד בשבילם זה נפתלי בנט. בבחירות אנחנו רוצים שיהיו לנו כמה שיותר מנדטים כדי להביא את הדרך שלנו לקדמת הבמה. נרצה להקים ממשלה עם מפלגות שמאמינות במדינה יהודית ודמוקרטית. הדבר הכי חשוב מבחינה ערכית ואידיאולוגית זה להביא לחם לאנשים כשיש עם במצוקה, שאין לו עבודה".

מתן כהנא, הימין החדש 21.07.20. ראובן קסטרו
ח"כ מתן כהנא/ראובן קסטרו

בהתייחס למפלגות איתן יהיו מוכנים להקים קואליציה, אמר כהנא כי "במפלגת העבודה יש מישהי עכשיו במקום 7 שבזה לזיכרונם של ניצולי שואה, שבזה לכל הדברים שאנחנו מאמינים בהם כיהודים וישראלים במדינת ישראל, לכן זו בושה גדולה. לא רלוונטי להקים שום דבר עם אישה כזאת". לגבי ישיבה בממשלה תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, כהנא אומר שימינה לא עוסקים בחרמות, כדי לא להוביל לעוד מערכות בחירות. "אנחנו רוצים להחליף את נתניהו. יש לו הרבה מאוד זכויות, אבל עכשיו הוא לא יכול להיות זה שמוציא אותנו מהכאוס שאנחנו נמצאים בו, גם בגללו".

"בינינו לבין דרכו של איתמר בן גביר פעורה תהום מאוד משמעותית, ולכן אני עמדתי על זה שלא נרוץ ביחד באותה מפלגה", הוא אומר, ומוסיף כי יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', "החליט לפצל את הציונות הדתית. "עכשיו מי שרוצה מפלגת נועם ועוצמה או תקומה יש לו למי להצביע. בן גביר בסוף הוא אדם שאוהב את ארץ ישראל, אדם שאוהב את העם היהודי. הם ממשיכי דרכו של הרב כהנא ותהום פעורה בתפיסות העולם בינינו לבינם".

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

תקווה חדשה: "בנט בכיס של נתניהו"

מתקווה חדשה נמסר בתגובה כי "השקרים הקטנים של בנט לא יסתירו את האמת הפשוטה: בזמן שיפעת שאשא ביטון וגדעון סער פעלו בשטח, בוועדות ובמליאת הכנסת, בנט היה עסוק בסיבוב יח"צ ושיווק. כולם יודעים שבנט שפוט של נתניהו ופועל לפגיעה בתקווה חדשה ובגדעון סער בשליחות נתניהו. בנט בכיס של נתניהו ומתואם איתו. הצבעת בנט - הצבעת נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully