וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועז הנדל: לפיד לא יקים ממשלה, בנט יהיה שותף בכיר בקואליציה של סער

עודכן לאחרונה: 9.2.2021 / 13:36

שר התקשורת לשעבר, שחבר לתקווה חדשה, סיפר בתכנית "בחירות אישיות" כיצד מפלגתו מתכוונת למשוך אליה עוד מנדטים, ואת מי הוא מחרים בכנסת. "ימינה הצהירו אמונים לנתניהו", תקף. התכנית משודרת מראשון עד חמישי ב-11:30 בהנחיית בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר

בווידאו: בחירות אישיות - טל שלו בשיחה עם ח"כ יועז הנדל/צילום: ניב אהרונסון

שר התקשורת לשעבר יועז הנדל (תקווה חדשה) מתראיין הבוקר (שלישי) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת טל שלו. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר. את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר.

הנדל, שחבר למפלגתו של גדעון סער תקווה חדשה, סיפר כיצד מפלגתו מתכוונת למשוך אליה עוד מנדטים, ואת מי הוא מחרים בכנסת. הנדל אמר כי מספר המנדטים שרואים בסקרים יגדל ברגע האמת. "יש לנו גם בליכוד קולות שאנחנו צריכים להביא, עוד מנדטים, יש לנו סדר גודל של חמישה מנדטים מהליכוד - וצריך עוד", אמר. "יש מנדטים שנמצאים בימינה ומשמאלה לנו. יש במדינת ישראל כאלה שאומרים למי הם יצביעו ו-20% שלא החליטו, כל סוקר 'עושה וודו' ומחלק אותם לפי מיטב הבנתו ולכן הפערים בין הסקרים".

בהתייחס לישיבה בממשלה עם מפלגות ערביות וימין קיצוני, הוא אמר: "אני לא פוסל אוכלוסיות, קבוצות, קהלים, עדות ולא דתות. אני פוסל עמדות אידיאולוגיות שאני לא יכול להתחבר אליהם. כפי שאני לא מסוגל לשתף פעולה עם כאלה שתומכים בגזענות, אני לא יכול לשתף פעולה עם כאלה שקוראים לסיים את תפקידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".


.

יועז הנדל, הגשת רשימות לבחירות לכנסת ה-22, ועדת הבחירות המרכזית, 1 באוגוסט 2018. ראובן קסטרו
ריאיון באולפן. הנדל/ראובן קסטרו

הנדל תקף את מפלגתו של נפתלי בנט ימינה ואמר כי "בנט לא עשה הרבה. הוא הצטלם עם שולה ממטולה בזמן שהזזתי דברים במשרד התקשורת. בזמן הזה, נפתלי ואיילת צייצו הרבה ציוצים. מעולם לא הצהרתי אמונים לנתניהו כמו החברים מימינה". עם זאת, הוא הדגיש: "נפתלי יהיה שותף בכיר בקואליציה של גדעון".

בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד". בהמשך השבוע יגיעו לתכנית יו"ר מרצ ניצן הורוביץ וח"כ מתן כהנא (ימינה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully