וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביבאי: החוק הפך לכלי לצרכי נתניהו, הוא מדבר עם עד ואנחנו עוברים לסדר היום

עודכן לאחרונה: 16.2.2021 / 13:22

מספר 2 ביש עתיד תקפה את ראש הממשלה בתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ו-103FM בעקבות הודאתו כי שוחח עם ארנון מילצ'ן. ברביבאי הסבירה מדוע נתניהו רואה בלפיד איום והיכן טעה גנץ. התכנית משודרת בימי ראשון עד חמישי בשעה 11:30

בווידאו: בחירות אישיות - בן כספית בשיחה עם ח"כ אורנה ברביבאי/צילום: ניב אהרונסון

ח"כ אורנה ברביבאי (יש עתיד) התראיינה הבוקר (שלישי) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת בן כספית. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

בריאיון תקפה ברביבאי את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר אמש בריאיון לחדשות 12 כי שוחח עם עד המדינה ארנון מילצ'ן. לדבריה,"החוק הפך לכלי לניהול על פי צרכיו של ראש הממשלה. הוא אומר שהוא מדבר עם עד, ואנחנו עוברים לסדר היום".

עוד הוסיפה כי נתניהו "עושה צחוק מכולנו. הוא נותן לנו להרגיש כאילו החיים שלנו תותים ורק מציקים לו בשאלות טורדניות. 5,423 מתים מקורונה - זה הדבר שיש לו להגיד? 'נה נה נה'? העובדה שאתה יכול ללגלג על חיי אדם שהופקרו בצורה כזאת מלמדת עד כמה התרחקת מאזרחי המדינה".

אורנה ברביבאי באירוע חשיפת הנבחרת של עתיד במרכז הכנסים שפיים 18 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
"נתניהו עושה צחוק מכולנו". ברביבאי/ראובן קסטרו

על המתקפה של ראש הממשלה נגד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמרה כי "אני חושבת שנתניהו פוחד מלפיד. הוא מסתכל עליו וצומח לו מתחת לאף ראש ממשלה שיכול לתת לו בראש ולעזור לאוכלוסייה הליברלית שרוצה פה מדינה יהודית ודמוקרטית. הוא מאוד מוטרד מלפיד".

ברביבאי לא חסכה ביקורת גם מיו"ר כחול לבן בני גנץ, שחבר לממשלה עם נתניהו. "לא היינו צריכים להגיע למערכת בחירות רביעית. הוא לא שמע בקולנו ומאז הוא עשה כל טעות אפשרית", אמרה. "גנץ מספר סיפורים שהוא עוזר למנוע קטסטרופות אחרות, ובמו ידיו מאפשר לנתניהו לעשות את מה שהוא רוצה".

יו"ר יש עתיד בחר בברביבאי למספר שתיים ברשימתו לאחר עזיבתו של עפר שלח - שהקים את מפלגת תנופה ופרש מהמרוץ. חברת הכנסת הסבירה כי "אני חושבת שעפר טעה בזה שהוא הלך, ואני מניחה שבדיעבד הוא חושב ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully