וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוביץ: סביר שנמליץ על לפיד, יש פערים עצומים עם סער ובנט

עודכן לאחרונה: 18.2.2021 / 14:16

יו"ר מרצ הבהיר בתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ו-103FM כי מפלגתו תצטרך לחפש שותפים נוספים. הוא הצהיר כי ברצונו לכהן כשר חינוך, ותקף את בן גביר: "מאמין בעליונות הגזע". התכנית משודרת בראשון-חמישי ב-11:30 בהנחיית בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר

בחירות אישיות - ינון מגל בשיחה עם ח"כ ניצן הורוביץ/צילום: ניב אהרונסון

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ מתראיין הבוקר (ראשון) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת ינון מגל. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:15 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

"אני לא מתומכי ליברמן, בן גביר או אף אחד מימין. אני מנהיג מפלגת שמאל, אבל הגוש שלנו לא מספיק גדול ונצטרך שותפים נוספים. בין המבחר הזה נצטרך לעשות פשרה", הבהיר, ואמר כי סביר שימליץ על יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לראשות הממשלה. "בינינו לבין סער או בנט יש פערים עצומים".

הורוביץ הצהיר כי ברצונו לכהן כשר חינוך בממשלה הבאה. "בעיניי זה הנושא הכי חשוב. הסיבה היותר עמוקה לירידה בכוח של השמאל זה בגלל שהפקרנו במשך הרבה שנים את מערכת החינוך. המשרד הלך לידיים של שרים קיצוניים וצריך להחזיר את הרוח הדמוקרטית. בעיני זו המשימה הכי דחופה דווקא עכשיו אחרי משבר הקורונה".

ניצן הורוביץ במליאת הכנסת, 1 ביולי 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
יו"ר מרצ ניצן הורוביץ/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

בהמשך, תקף את חבר רשימת הציונות הדתית איתמר בן גביר. "אני לא לחוץ מאחוז החסימה, אני לחוץ מהמצב במדינה אם לא נשיג גוש רציני. אני לא רוצה לראות מולי את איתמר בן גביר שר או יו"ר ועדה בכנסת - זה מה שמדאיג אותי", הסביר. "בן גביר תומך טרור. הוא רק רוצה לשבור ולהרוס. הוא ודומיו מאמינים בעליונות הגזע ועם אנשים כאלה אין לי דיבור. הם בושה לעם היהודי".

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד". בשבוע הבא תתראיין ח"כ תמר זנדברג ממרצ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully