וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון החדש של בן גביר: בנט יישב עם תומכי היטלר; סמוטריץ': חמור מאוד

20.2.2021 / 21:23

יו"ר עוצמה יהודית פרסם סרטון שבו הציג את יו"ר ימינה, יושב בממשלה עם חברי הרשימה המשותפת והעבודה שחלקם הוצגו יושב עם חברי הרשימה המשותפת ומפלגת העבודה שחלקם הוצגו כתומכי הצורר הנאצי. גורמים בעוצמה יהודית: "מנהלת הקמפיין של סמוטריץ' ראתה מראש את הסרטון"

בווידאו: בן גביר הפיץ סרטון שבו בנט מוצג באותה ממשלה עם תומכי קונטאר והיטלר/צילום: עוצמה יהודית

יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר פרסם הערב (שבת) סרטון בחירות שבו הציג את יו"ר ימינה נפתלי בנט יושב בממשלה עם חברי הרשימה המשותפת ומפלגת העבודה שחלקם הוצגו כתומכים של המחבל סמיר קונטאר ואדולף היטלר. בציונות הדתית טענו כי הסרטון לא אושר איתם מראש והוא אינו על דעתם אבל גורמים בעוצמה יהודית אמרו בתגובה לוואלה! NEWS כי "למרות שאנחנו לא מחויבים ומנהלים שני קמפיינים נפרדים, מנהלת הקמפיין של ח"כ בצלאל סמוטריץ' ראתה מראש את הסרטון".

סמוטריץ' גינה בהמשך את הסרטון וכתב כי "הסרטון שהופץ הערב בלא ידיעתנו הוא חמור מאוד. בתור דור שלישי לניצולים, השואה היא מחוץ לתחום. נקודה. יש לנו ויכוח נוקב עם בנט שמסרב להתחייב לממשלת ימין וחותר להקמת ממשלה עם לפיד ומרב מיכאלי אבל את הוויכוח הזה צריך לנהל בגבולות גזרה מאוד ברורים. שימוש בהיטלר והשואה הוא מחוץ לגבול השיח. נקודה".



בסרטון רואים כיצד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד מרכיב את הממשלה הבאה בקבוצת וואטספ תחת הכותרת "ממשלת הנקודות הכתומות" ומצרף אליה את חברי מפלגת העבודה, ובהם, את אבתיסאם מראענה ואת חברי הרשימה המשותפת, ובהם את היבא יזבק.

סרטון שהפיץ יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר. עוצמה יהודית, צילום מסך
סרטון שהפיץ יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר/צילום מסך, עוצמה יהודית

על פי הסרטון של בן גביר, יזבק שולחת באותה קבוצה סטיקר של המחבל קונטאר שעליו כתוב "אהבה בלב" ומראענה שולחת תמונה של היטלר עם לב אדום עליה. באותה התכתבות לכאורה גם יו"ר הרשימה המשותפת מבקש לתקן את חוק קמיניץ שמחמיר את הענישה על עבירות בנייה וכן לבטל את חוק הלאום. בנט אף גם הוא מצטרף לכאורה לממשלה כזו וכותב בקבוצה "העיקר שמטפלים בקורונה. לא קורונה, לא מעניין" ולפיד בתגובה כותב: "רואים, אמרתי לכם שבנט זה אח".

מאוחר יותר פרסם בן גביר ציוץ בטוויטר שבו כתב כי ‏"אין לנו שום כוונה להיגרר לפופוליזם שהתקשורת מנסה לייצר" אך הוסיף כי הוא "מעריך את נפתלי בנט שלו זכויות רבות וחלילה לא סבור שהוא כמו לפיד ומרצ". עם זאת, טען כי "טרם שמענו התחייבות של ימינה שלא תשב בממשלה עם לפיד ובתמיכת תומכי הטרור מהמשותפת ועם העבודה שמועמדת מס' 7 שלה מבזה את זכר השואה ואת חיילינו".

דיוני פסילת רשימות ומועמדים בוועדת הבחירות המרכזית, 17 בפברואר 2021. לשכת העיתונות הממשלתית
יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר בוועדת הבחירות המרכזית/לשכת העיתונות הממשלתית

בנט כתב הערב לאחר פרסום הסרטון "בצלאל, הגיע הזמן להגיד די. ראיתי שהעלתם סרטון מכפיש בו הכנסתם אותי כחבר בממשלה של תומכי מחבלים, הצגתם אותי בממשלה שבה יבטלו את יום העצמאות ויעשו יום הנכבה. יאשרו יום הוקרה לחמאס והגדלתם לשים תמונה של היטלר. יש גבול, שתקתי עד עכשיו על כל המתקפות כי לא רציתי לריב איתך אבל הערב עברתם גבול".

לפיד גינה את פרסום הסרטון, וצייץ בטוויטר כי ‏"אין גבול לתועבה של בן גביר וסמוטריץ'". לפיד כתב: "גטו, שואה, היטלר, סמיר קונטר, הכל מותר בשם הגזענות והקיצוניות. בושה ובושה גם לנתניהו שעושה הכל כדי להכניס את הקיצונים האלה לכנסת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully