וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלח תוקף: לפיד גירש אותי, חולדאי פספס, מיכאלי אשמה שאין אלטרנטיבה שמאלית

חבר הכנסת לשעבר התראיין לראשונה מאז פרש מהמרוץ בו תכנן להתמודד עם מפלגתו "תנופה", והאשים את יו"ר יש עתיד ואת מפלגות השמאל בכישלון ביצירת חלופה לימין. התכנית משודרת בראשון-חמישי בשעה 11:30 עד הבחירות, בהנחיית בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר

בווידאו: בחירות אישיות - בן כספית בשיחה עם עפר שלח/צילום: יותם רונן

חבר הכנסת לשעבר עפר שלח התראיין הבוקר (ראשון) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת בן כספית. יו"ר תנופה, שפרש מהמירוץ לכנסת, התראיין לראשונה מאז הודיע שמפלגתו לא תתמודד בבחירות. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

שלח אמר שלא רצה לעזוב את יש עתיד, אך נאלץ לעשות זאת בעקבות דרישתו מיו"ר המפלגה, יאיר לפיד, לקיים בחירות לראשות המפלגה. "יהודי גירש יהודי. באתי אל לפיד ואמרתי לו בוא נעשה במסגרת של יש עתיד בחירות פתוחות לראשות המחנה. תאר לך שהיו אומרים - בואו לבחור את האיש שיתמודד מול נתניהו, כל אחד יכול להיבחר וכל אחד יכול לבחור. היו באים לדעתי מאה אלף איש כמו כלום. לפיד לא רצה. שלושה ימים אחרי זה כבר הייתה קבוצת וואטסאפ של הח"כים של יש עתיד בלעדיי", אמר.

הח"כ לשעבר טוען שלא הצליח לעזור להקים אלטרנטיבה מהצד השמאלי של המפה, בעיקר בגלל שמרב מיכאלי רצתה. "אמרתי שחייבת לקום אלטרנטיבה שמאלית בלי לפחד. ניסיתי להקים אותה, בעיניי היא הייתה מורכבת מהעבודה, רון חולדאי, ולי לא שינה הסדר ושום דבר. אבל מיכאלי לא רצתה שהרשימה תורכב מרון חולדאי וממני".

עופר שלח מודיע על הקמת מפלגה חדשה, בית העיתונאים, ת"א, 24 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
ריאיון ראשון מאז הפרישה מהמרוץ. שלח/ראובן קסטרו

על ניסיון החיבור עם חולדאי, טוען שלח ששקל חיבור איתו מתחילת הדרך. "כשיצאתי לדרך היה לי ביד סקר שאמר שמפלגה בראשותי עוברת את אחוז החסימה. אני לא רציתי להקים מפלגה, הייתי בשיחות עם כל הגורמים על לצאת ביחד מההתחלה, כולל עם רון חולדאי, זה לא קרה וזה בסדר גמור", הוא אומר. "לא היה לי צורך בלתי נשלט לראות את השם שלי על שלט כראש מפלגה. אני חושב שמה שקרה זה שהמחנה אמר לעצמו שהוא לא צריך עוד מפלגה. זה מחנה שיש לו אובססיה של חיבורים".

לשלח יש ביקורת על המחנה שלו, שלטענתו לא מחזיק בדעות משותפות פרט להתנגדות לראש הממשלה בנימין נתניהו. "המדד היחיד זה כן ביבי או לא ביבי. אנשים שהצביעו בבחירות האחרונות כחול לבן, העבודה, מרצ, היום נמצאים אצל סער או בנט. אתה מקבל משהו שכאילו כל הפוליטיקה סבה סביב השאלה החשובה והמשמעותית - האם אדם אחד ימשיך להיות רה"מ או לא. זה מדאיג אותי", הוא מוסיף.

עוד בוואלה!

בנט: ימינה לא תשב בממשלה בראשות לפיד

לכתבה המלאה

שלח לא מבטיח שלא יחזור לחיים הפוליטיים, אך אומר כי "אם אחזור לפוליטיקה, זה יהיה רק בשביל לבנות את הבית הזה. בבחירות האלה לא, אבל אף פעם אל תגיד לעולם לא. בשלב הזה אני בונה לעצמי חיים טובים בחוץ כדי שלא ארצה לחזור"".

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully