וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ביטון: אנחנו 5 מנדטים בטוחים לגוש, אבל לפיד רוצה למחוק אותנו

עודכן לאחרונה: 1.3.2021 / 16:07

השר במשרד הביטחון מטעם כחול לבן תקף בתכנית "בחירות אישיות" בהגשת בן כספית את יו"ר יש עתיד ואמר כי מכתב הקצינים שקורא לגנץ להתפטר הוא "חוצפה". התכנית תשודר מדי יום ראשון עד חמישי בשעה 11:15 עד הבחירות, בהנחיית ינון מגל, בן כספית, טל שלו ויקי אדמקר

בווידאו: בחירות אישיות - בן כספית בשיחה עם השר מיכאל ביטון/צילום: יותם רונן

מיכאל ביטון, השר לנושאים אסטרטגיים במשרד הביטחון מטעם מפלגת כחול לבן, התראיין הבוקר (ראשון) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת בן כספית. ביטון תקף את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד שלטענתו פוגע באפשרות של יצירת אלטרנטיבה, ויצא נגד "מכתב הקצינים" שקרא ליו"ר מפלגתו, בני גנץ, להתפטר. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:15 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

"תתנהג בהתאם, אם אתה רוצה לכהן כראש הממשלה. תחבר, לך תדבר עם בנט וסער שלא רוצים לרוץ איתך", אמר על לפיד. "מי יהפוך אותך לראש ממשלה אם את החמישה מנדטים של גנץ אתה רוצה למחוק שהם בטוח בגוש שלך".

ראש עיריית ירוחם, מיכאל ביטון ראש עירית ירוחם לשעבר והמצטרף הטרי למפלגת כחול לבן 24 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
השר מיכאל ביטון/ראובן קסטרו

לדברי ביטון, מפלגתו תעבור את אחוז החסימה. "אנחנו מרגישים שהרבה ותיקי מפלגת העבודה באים אלינו, בכל הסקרים עברנו ואנחנו על חמישה - הרבה מעל הקו האדום".

השר במשרד הביטחון השיב לקריאות לקרוא למפלגתו לפרוש מהמרוץ, ואמר: "אני חושב שמכתב הקצינים הוא חוצפה. בין 200 אלף מצביעי כחול לבן יש אלפי קצינים. לגנץ היו מאות אלפי חיילים כל חייו. בגלל ששילמתם על מודעה אתם תשנו את המטוטלת? לא ראיתי שקראתם למרצ לא לרוץ ומצבם יותר קשה משלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully