וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה רוטמן: בנט וסער מעבירים קולות לשמאל, נמשוך את נתניהו ימינה

עודכן לאחרונה: 1.3.2021 / 14:49

עורך הדין ומספר 4 במפלגת הציונות הדתית תקף בתוכנית "בחירות אישיות" את המועמדים מימין שמחרימים את רה"מ, ואמר כי "רבים הולכים ב'מורשת ליברמן'". על בנט וסער: "מפחד מהטעות שיעשו". התכנית משודרת עד הבחירות, בהנחיית בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר

בווידאו: יקי אדמקר בשיחה אישית עם עו"ד שמחה רוטמן/צילום: ניב אהרונסון

עו"ד שמחה רוטמן, המועמד בבחירות לכנסת ה-24 מטעם מפלגת הציונות הדתית, התראיין הבוקר (ראשון) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! ורדיו 103FM, בהגשת יקי אדמקר. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:15 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

רוטמן מתח ביקורת על חברי הכנסת והמועמדים מהימין המחרימים ישיבה בממשלה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "יש פה איזושהי טרגדיה שצריך להסתכל עליה במשקפיים של הימין: כ־80 ח"כים הם אנשי ימין, אבל יש רבים שהולכים ב'מורשת ליברמן'".

לדבריו, יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער הם "אנשים יקרים" שהוא חושש מהטעויות שלטענתו יעשו. "אי אפשר להקים ממשלה ימנית בלי הליכוד. הם מעבירים חד וחלק קולות ימין ללפיד ולליברמן", אמר.

שמחה רוטמן. ויקיפדיה, אתר רשמי
רוטמן/אתר רשמי, ויקיפדיה

רוטמן השיב לשאלה בעניין השאיפה להיות בוועדה למינוי שופטים כפי שהוצגה על ידי יו"ר המפלגה סמוטריץ', ואמר: "פוליטיקאים מתחלפים ושופטים לעולם עומדים. אנשים קוראים את הפסיקות של בית המשפט ולא מאמינים. מערכת המשפט עובדת בצורה של חבר מביא חבר - אין ספק שכך זה עבד במשך שנים רבות. התוצאה: אין מערכת משפט מתפקדת בישראל, חד וחלק אין לי אמון במערכת המשפט".

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2021

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully