וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירלי פינטו: הכנסת לא ערוכה מבחינה טכנית וחוקית לח"כית חירשת

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 17:01

מספר תשע "בימינה" התראיינה בתכנית "בחירות אישיות" בהגשת יקי אדמקר וינון מגל. היא סיפרה על הצעת חוק עליה היא עובדת שתסביר איך מתייחסים לח"כ חירש. "את נתניהו צריך להחליף, בנט מקדם אנשים עם מוגבלויות"

בווידאו: בחירות אישיות - יקי אדמקר וינון מגל בשיחה עם שירלי פינטו מימינה/צילום: ניב אהרונסון

שירלי פינטו, פעילה חברתית חירשת שלוחמת למען אנשים עם מוגבלויות הצטרפה לרשימת "הימין החדש" בראשות נפתלי בנט שם היא ממקומת במקום התשיעי ברשימה בבחירות לכנסת ה-24. פינטו התראיינה הבוקר (ראשון) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! ורדיו 103FM, בהגשת יקי אדמקר וינון מגל. ואמרה כי "את נתניהו באמת צריך להחליף. נפתלי בנט איש איכותי ומקדם אנשים עם מוגבלויות. ב־2018 החלטתי להצטרף אליו".

"המקום שלי הוא ריאלי מבחינת הסקרים. תגידו לי אתם, באיזו מפלגה חוץ מימינה יש אנשים עם מוגבלויות במקום ריאלי? מהמפלגות הגדולות לא אכפת מאנשים עם מוגבלויות", טענה. לדבריה, "נושאים חברתיים כן מתחברים עם תפיסה ימנית. אני באתי לנתק את תפיסת החסד. לא באנו לרגש. אנחנו חלק מהחברה ומייצור הכלכלה במדינת ישראל".

היא הוסיפה כי "כשאנאם על הפודיום בשפת סימנים תהיה איתי מתורגמנית, אני מדברת. היא הקול שלי. שפת הסימנים היא שפה עשירה". לדבריה, בימים אלו היא מנסחת הצעת חוק שתסביר איך מתייחסים לחברת כנסת חירשת. "הכנסת לא ערוכה מבחינה טכנית וחוקית לח"כית חירשת", טענה.

מצטרפת חדשה לרשימת "הימין החדש": שירלי פינטו - פעילה חברתית חירשת שלוחמת למען אנשים עם מוגבלויות עם נפתלי בנט ואיילת שקד, 8 בינואר 2019. הימין החדש,
מצטרפת חדשה לרשימת "הימין החדש", שירלי פינטו פעילה חברתית חירשת מקום תשע ברשימה/הימין החדש

התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully