וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: שואפים להקים במהירות ממשלה לאומית ששומרת על הצביון היהודי של ישראל

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 23:54

יו"ר ש"ס הודה למצביעים ולתומכים בעקבות המדגמים, בהם זוכה מפלגתו ל-9-8 מנדטים. הוא קרא לראשי מפלגות הימין, בהם בנט, להניח בצד את מערכת הבחירות ולהתאחד לטובת הקמת ממשלה: "העם רוצה ממשלה לאומית, יהודית ומסורתית"

דרעי: "סיימתי שיחה עם נתניהו, סיכמנו להקים ממשלה לאומית במהירות"/צילום: כאן, עריכה: אסף דרורי

יו"ר ש"ס אריה דרעי בירך הערב (שלישי) על תוצאות מדגמי הטלוויזיה, שמעניקות למפלגה 9-8 מנדטים בכנסת ה-24. "תודה רבה למאות אלפי מצביעי ש"ס על האמון הגדול, תודה רבה לאלפי הפעילים על העבודה הקשה", כתב דרעי בחשבון הטוויטר שלו. "ש"ס היא המפלגה השלישית בגודלה! אני מבטיח ומתחייב: נעשה הכול כדי להצדיק את האמון. ושוב, תודה מקרב לב".

דרעי שוחח הערב גם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בתום השיחה אמר כי "אנחנו שואפים להקים ממשלה יהודית לאומית ששומרת על הצביון היהודי של ישראל, מכאן אני פונה לראשי מפגות הימין - ביחד יש לנו למעלה מ-61. בואו נשכח את מערכת הבחירות, נתגבר על כל השיקולים האישיים, על כל הפגיעות, העם רוצה ממשלה לאומית, יהודית, מסורתית מהר מאוד. אין אפשרות אחרת ולכן חבל לסחוב את זה".

יו"ר ש"ס, אריה דרעי במהלך נאומו לאחר תוצאות המדגם במטה ש"ס 23 במרץ 2021. נועם רבקין פנטון, פלאש 90
דרעי במטה המפלגה, הערב/פלאש 90, נועם רבקין פנטון

"אני אומר לחבריי ראשי המפלגות - הרב משה גפני, הרב יעקב ליצמן, נפתלי בנט, בצלאל סמוטריץ' - אין לנו ממשלה אחרת, אין קואליציה אחרת. אני מציע שאת כל מה שאנחנו רוצים ושואפים - נרכיב ממשלה ואז בארבע שנים ניישם וכל אחד יגשים את החזון שלו. צריך להקים ממשלה בהקדם, לא הזמן למשא ומתן ארוך, העם מצפה שנתיים לממשלה יציבה שתחזיק מעמד ארבע שנים בעזרת השם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully