וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

ח"כ פינטו הודיעה: לא אתמודד ברשימת "הרוח הציונית" לכנסת

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 18:12

לדברי פינטו, חברת הכנסת החירשת הראשונה בישראל, ההחלטה הגיעה לאחר שיחה שקיימה עם יו"ר המפלגה, שרת הפנים שקד. "אמשיך להתמקד בקידום אנשים עם מוגבלויות בחברה הישראלית", אמרה. שקד בירכה אותה: "מהטובות והמוכשרות במשכן"

בווידאו: השרה איילת שקד בריאיון לטל שלו ויקי אדמקר באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו

חברת הכנסת שירלי פינטו (ימינה) הודיעה היום (רביעי) שלא תתמודד ברשימת "הרוח הציונית" בבחירות לכנסת הקרובה. זאת, לדבריה, לאחר שיחה שקיימה עם יו"ר המפלגה, שרת הפנים איילת שקד. "אני מאחלת לשרת הפנים איילת שקד הצלחה רבה", מסרה. "אמשיך להתמקד בקידום אנשים עם מוגבלויות בחברה הישראלית. מודה לשרה שקד על כל הדרך המשותפת שעברנו יחד"

שקד מסרה כי "ח"כ שירלי פינטו היא מהטובות והמוכשרות במשכן. היא מייצגת בצורה אמיתית ומקצועית את ציבור האנשים עם מוגבלות ופעילה בהרבה תחומים אחרים. אני מאחלת לשירלי הצלחה רבה ובטוחה שהיא תמשיך בעשייה הענפה שלה עבור אנשים עם מוגבלויות".

שירלי פינטו. יונתן זינדל, פלאש 90
ח"כ פינטו בכנסת, בשנה שעברה/פלאש 90, יונתן זינדל

פינטו מונתה לראשונה לחברת כנסת מטעם ימינה עם השבעת הכנסת ה-24, ובכך הפכה לחברת הכנסת החירשת הראשונה בישראל. היא בת 33, נשואה ואם לשניים, נולדה וגדלה בקריית ביאליק, בת לאב חירש ולאם חירשת ועיוורת. היא שירתה במערך הטכני בחיל האוויר, סיימה לימודי תואר במשפטים וכיהנה בשלל תפקידים לטובת קהילת החירשים בישראל.

עבור הכנסת כהונתה הפכה לאתגר לאור העובדה כי פינטו נדרשה למתרגמת צמודה, גם במליאת הכנסת, מקום בו נמצאים על פי הנהלים אך ורק חברי כנסת. בכנסת שינו את הכללים כדי לשרת את הצרכים של פינטו זאת במטרה שיתאפשר לה למלא את תפקידה כראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully