וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

לפיד קרא לאיחוד בין מרצ לעבודה: "חשוב מאין כמותו שיהיה איחוד במפלגות השמאל"

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 15:35

ראש הממשלה קרא לחיבור הרשימות של מפלגות השמאל, והזהיר מפני חזרה של נתניהו לשלטון יחד עם בן גביר. לדבריו, "בכל הסקרים שבהם נתניהו הביא 61 זה בגלל שאחת ממפלגות השמאל לא עברה". בנוסף אישר את הפרסום בוואלה: "ארה"ב קיבלה חלק מעמדות ישראל"

בווידאו: יאיר לפיד במהלך ישיבת סיעתו/צילום: אבי רוקח

ראש הממשלה יאיר לפיד קרא היום (חמישי), במענה לשאלת וואלה, לאיחוד בין העבודה ומרצ. לדבריו, "חשוב מאין כמוהו שיהיה איחוד טכני בשמאל. בכל הסקרים שבהם נתניהו הביא 61 זה בגלל שאחת ממפלגות השמאל לא עברה. זה מסוכן כי זה יחזיר את נתניהו ובן גביר ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את זה".

לפני ראש הממשלה אישר את הפרסום בוואלה, ואישר כי ארצות הברית קיבלה את חלק מעמדותיה של ישראל בעניין הסכם הגרעין. "לגבי איראן זה מקרה די נדיר שבו הממשלה הזו ובקודמת אומרים בערך אותו דבר", אמר לפיד. "ראש המל"ל היה בוושינגטון, שר הביטחון יצא הלילה להמשיך את המאמץ. האמריקנים קיבלו חלק גדול ממה שאנחנו רצינו בנוסחים הדיאלוג איתם טוב ואנחנו נמשיך".

ראש הממשלה, יאיר לפיד במהלך ישיבת סייעתו 25 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
"מסוכן שנתניהו ובן גביר יחזרו". לפיד/ראובן קסטרו

ראש הממשלה התייחס גם למשבר במערכת החינוך. לדבריו, הממשלה תעשה הכול כדי ששנת הלימודים תיפתח בזמן. "זה מסוג המשברים שלכל אחד יש תפקיד", הסביר. "התפקיד של ראש הממשלה הוא להכניס את כל הצדדים לחדר אחד ושתהיה תוצאה".

עוד הוסיף לפיד כי "לא בכל דבר הצלחנו, יש עוד המון עבודה, אבל מצבנו היום טוב יותר ממה שהיה לפני שנה וחצי. זה המבחן. אין אחר. הנחת העבודה של פוליטיקאים היא שלציבור יש זכרון קצר. אני לא קונה את זה. אנשים זוכרים מה היה פה לפני שנה וחודשיים".

עוד בוואלה!

בועז ביסמוט: הנאמנות לנתניהו מוחלטת, אני אשוויץ לנינים שלי שהכרתי אותו

לכתבה המלאה
/

"לפני שנה וחודשיים היו פה סגרים ומסיכות ושדות שרופים בעוטף עזה ומשבר עם הממשל האמריקני ואז - לא עכשיו - היה הזינוק הגדול ביוקר המחיה, וראש ממשלה חשוד בשחיתות עמד על מדרגות בית המשפט כי הוא החליט לפרק את שלטון החוק בישראל", אמר לפיד. "בעיקר, לפני שנה וחצי אזרחים ישראלים שנאו אחד את השני. השנאה עמדה באוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully