וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

גלית דיסטל נגד לפיד: "רודף אחרי תשושי נפש מהקהילה הלהט"בית"

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 18:26

חברת הכנסת מהליכוד תקפה את ראש הממשלה, לאחר שהשתתף באירוע של ארגון הנוער הגאה - והתגובות לא איחרו לבוא. ח"כ להב הרצנו ממפלגתו של לפיד כינה אותה "מתוסכלת" וטען שהיא "מוצאת את מפלטה בהומופוביה". בתגובה כתבה: "מעריצה את המוכנות של השמאל לזייף זעזוע"

גלית דיסטל אטבריאן. ראובן קסטרו
"לפיד ממשיך בתוכנית הצינית". דיסטל אטבריאן/ראובן קסטרו

ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן מהליכוד תקפה היום (ראשון) את ראש הממשלה יאיר לפיד, לאחר שהשתתף באירוע של ארגון הנוער הגאה איגי - והתגובות לא איחרו לבוא. "נחשף שמעצבי הקמפיין של לפיד [...] הורו לו לרדוף אחרי יתומים חסרי בית ותשושי נפש מהקהילה הלהטבי"ת [...], זה מילא", טענה בטוויטר, "אבל העובדה הוא ממשיך בתוכנית הצינית הזאת גם אחרי שהיא נחשפה וכולם יודעים את האמת - תקשיבו, זה כבר פסיכי ממש". לפיד השתתף במוצאי השבת בערב לכבוד חגיגות 20 שנה לייסודו של איגי, ארגון הנוער והצעירים הגאה בישראל.

ח"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד) כינה בתגובה את דיסטל "מתוסכלת", וטען שהיא "מוצאת את מפלטה בהומופוביה ומכנה את חברות וחברי הקהילה שלי 'תשושי נפש'". סגן השר עידן רול, גם הוא מיש עתיד, הצהיר: "לפיד רואה ועובד עבור כל אלה בחברה הישראלית ששקופים בעיני הבוס שלך נתניהו. חברי הקהילה הגאה, יתומים ותשושי נפש שווים לא פחות מאף אחד אחר".

ראש הממשלה, יאיר לפיד במהלך אירוע של איגי 27 באוגוסט 2022. לשכת העיתונות הממשלתית
"אין הדגמה טובה מזו לחשיבות ממשלת השינוי". לפיד בטקס 20 שנה לאיגי/לשכת העיתונות הממשלתית

ח"כ מוסי רז (מרצ) שיתף את הציוץ של דיסטל וכתב, "אתמול, לראשונה, נאם ראש ממשלת ישראל באירוע של ארגון נוער להט"בי [...] וזה מה שיש לחברת כנסת מהליכוד להגיד בנושא. אין הדגמה טובה מזו לחשיבות ממשלת השינוי".

בתגובה, ח"כ דיסטל-אטבריאן פרסמה ציוץ נוסף בו כתבה שהיא "משקפת את הניצול הציני של לפיד מול סבל אנושי", והוסיפה: "אני פשוט מעריצה את המוכנות של השמאל להיטפש ולזייף זעזוע רק כדי לצבור נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully