וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

אתר "יש עתיד" ברוסית: הליכוד הפכה למפלגה ספרדית

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 18:59

באתר של מפלגתו של לפיד בשפה הרוסית נטען על הליכוד כי היא "הפכה למפלגה סקטוריאלית". יש עתיד מיהרה להסיר את השורות מהאתר ועצרה את הקמפיין ברוסית: "נעשה ללא ידיעה או אישור ואינו משקף את ערכי המפלגה או את דרכה". נתניהו תקף: "אין גבול לגזענות של לפיד"

לפיד הציג את רשימת יש עתיד לכנסת/מערכת וואלה!

באתר של מפלגת יש עתיד ברוסית נכתב על הליכוד כי "היא כבר לא מייצגת את כל החלקים של הציבור הישראלי, זנחה את האידאולוגיה שלה והפכה למפלגה סקטוריאלית ספרדית" - כך פרסמה היום (חמישי) ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד. בעקבות הפרסום, יש עתיד הסירה את הדברים מהאתר.

ח"כ דיסטל צייצה צילומי מסך מתוך האתר ברוסית של יש עתיד, שנבנה כחלק מקמפיין לבחירות הקרובות, ותקפה את המפלגה: "במסר ששלחה לקהל דובר הרוסית היא הטמינה מסר מתוך תקווה שהוא יעבור מתחת לרדאר של דוברי העברית". היא טענה, "במסר מפלגת האיחוי והריפוי מתריעה בקהל הרוסי לא להצביע ליכוד, כי הליכוד הפכה למפלגה של ספרדים, כלומר מזרחים". יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ביקר גם הוא את לפיד וכתב בטוויטר כי "לגזענות שלו אין גבולות. הליכוד היא המפלגה של כל עם ישראל ואנחנו גאים בכך".

אתר יש עתיד ברוסית. מתוך הטוויטר של ח"כ גלית דיסטל אטבריאן, צילום מסך
"הליכוד זנחה את האידאולוגיה". אתר יש עתיד ברוסית/צילום מסך, מתוך הטוויטר של ח"כ גלית דיסטל אטבריאן

ביש עתיד הסירו את הדברים מהאתר ומסרו בתגובה כי "הנכתב באתר נעשה על ידי עורך חיצוני ללא ידיעה או אישור של יש עתיד, ובוודאי שאינו משקף את ערכי המפלגה ולא את דרכה. לפיכך, זה נמחק לאלתר ונבדקו גם כל יתר התכנים". נתניהו קרא ללפיד להתנצל: "אני גאה בכך שהליכוד היא הבית של כל עם ישראל - ספרדים ואשכנזים, דתיים וחילונים, חרדים ומסורתיים - מכל חלקי עם ישראל, הליכוד היא המפלגה של העם. המפלגה שמייצגת את כולנו. לצערי, לפילוג של לפיד אין גבולות".

בעקבות הפרסומים, יש עתיד הודיעה כי היא עוצרת את כל הקמפיין ברוסית ומורידה את האתר ברוסית עד לבדיקה מחודשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully