וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בניגוד לדבריה, הדר מוכתר מחזיקה דירה בבעלותה: "אבא שלי קנה אותה כי הוא דואג לי"

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 10:15

ממסמך הסכם המכר בין יו"ר מפלגת צעירים בוערים למוכרת הנכס שנחתם ביולי 2021, עולה כי מדובר בדירת 4 חדרים בחיפה, בגודל 56 מטר - בעלות של 825 אלף שקל. מוכתר: "לא תהיה לי דירה בחיים חוץ מירושה - זה הפנסיה של אבי". בעקבות הסערה, הודיעה מוכתר - מפסיקה להתראיין

הדר מוכתר הגישה את רשימתה לכנסת: "באנו למרר לפוליטיקאים את החיים"/ערוץ הכנסת

בניגוד לאמירותיה, יו"ר מפלגת צעירים בוערים הדר מוכתר מחזיקה בבעלותה דירה - כך נודע היום (ראשון). בסרטון שפרסם הצל בחשבון הפייסבוק שלו נראה מסמך של הסכם מכר בין מוכתר למוכרת הדירה, עליו חתמו ביולי 2021. לפי ההסכם מדובר בדירת ארבעה חדרים בגודל 56 מטרים ברחוב מרסיי בחיפה. זאת, בעלות של 825 אלף שקלים. בעקבות הסערה שהתעוררה, מוכתר הודיעה בטוויטר כי היא מפסיקה להתראיין.

בתגובה לסרטון, מוכתר, שמתמודדת בבחירות הקרובות, מסרה כי הדירה נרכשה עם כל כספי הפנסיה של אביה. "אבא שלי לקח את כל כספי הפנסיה שלו ורכש את הדירה הזו כי הוא לא מאמין שאגיע לדירה בישראל", אמרה. "הדירה שייכת לאבא שלי כי הוא דואג לי. לא תהיה לי דירה בחיים חוץ מירושה, זה המצב ובגלל זה אני עובדת מהבוקר עד הלילה בשביל לתקן. תפסיקו להתעסק בצהוב ותפסיקו להרוס לילדים שלכם את החיים. תתביישו".

הבית של הדר מוכתר בחיפה. מתוך גוגל מפות, אתר רשמי
הבית של מוכתר בחיפה/אתר רשמי, מתוך גוגל מפות

בחשבון הטוויטר שלה הוסיפה מוכתר וטענה: "אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו. הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת. אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully