וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

לפי שרת התחבורה מיכאלי, האשם בבולען באיילון - הוא נתניהו: "זו הירושה שהותיר"

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 18:27

יו"ר מפלגת העבודה הטיחה בראש הממשלה לשעבר, "בכל מקום שמרימים את השטיח רואים בולענים בכל תחום במדינת ישראל". לאחר מכן צייצה, "הבולען בתל אביב הוא דוגמה קטנה לניהול הכושל של ממשלות נתניהו. במקום לקטר, אנחנו מתקנים"

בולען נפער בנתיבי איילון/מערכת וואלה!

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי האשימה היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בולען בנתיבי איילון: "אנחנו לצערנו מתקנים את הבולענים של ממשלות הקלקול וההזנחה של 12 שנות שלטון נתניהו", טענה. "בכל מקום שמרימים את השטיח רואים מתחת למילים היפות, או יותר נכון המילים המכוערות, בולענים בכל תחום במדינת ישראל. אנחנו מתקנים הכול".

בהמשך צייצה בטוויטר, "הבולען באיילון הוא דוגמה קטנה לניהול הכושל של ממשלות נתניהו. בולענים בכל תחום. במשבר הדיור, בפשיעה בחברה הערבית, בחינוך, בתשתיות הקורסות. זו הירושה שהם הותירו", הטיחה. "בכל משרד שהגענו אליו והרמנו את השטיח, גילינו מתחת ריקבון ומחדלים מתמשכים. במקום לקטר, אנחנו מתקנים".

שרת התחבורה מרב מיכאלי בנתיבי איילון מתעדכנת לגבי הבולען, 17 בספטמבר 2022. ללא קרדיט, אתר רשמי
"אנחנו מתקנים הכול". מרב מיכאלי בזירת הבולען, אמש/אתר רשמי, ללא קרדיט

אמש בולען נפער בנתיבי איילון, שנחסמו לתנועה. תנועת הרכבות גם היא שובשה ובצה"ל הודיעו על שינוי זמני ההגעה לבסיסים הבוקר.

קבוצת עזריאלי אמרה היום כי "מוקדם לקבוע" מה היה הגורם לבולען שנפער בנתיבי איילון בתל אביב. "מבדיקה ראשונית עולה כי מי תהום זרמו לאפיק מתחת לנתיבי איילון", הסבירו, "מקור הדליפה אותר ונאטם בעבודה משותפת עם סולל בונה ונתיבי איילון. אנו כמובן ממשיכים בבדיקה מקצועית מעמיקה בתיאום ובשיתוף פעולה של כל גורמי המקצוע".

הם המשיכו, "בשלב זה המיקוד הוא בהשלמת העבודות לטיפול בנושא ע"י הצדדים השונים. ככלל, נציין שהיקוות מים באתרי בניה, בפרט בחפירות בעומק רב באזור גוש דן, אכן מתרחשת מפעם לפעם ומטופלת באופן נקודתי ללא השלכה סביבתית מעבר לאתר הבנייה".

בתגובה לפרסומים לפיהם קבוצת עזריאלי התחייבו לשלם על תיקון הבולען, מסרו: "קבוצת עזריאלי כחברה אחראית מסייעת ככל הנדרש מתוך רצון טוב ובמטרה לקדם פתרונות באופן יעיל ומהיר. אין כל התחייבות או מחוייבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully