וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

אלי כהן לא פוסל אפשרות לפיטורי היועמ"שית: "לא עוסקים בכך, נכון לעכשיו"

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 9:06

חבר הכנסת מהליכוד אמר בריאיון ל-103FM כי "צריך לעשות תיקון בבתי המשפט", גם אחרי שנתניהו הבהיר כי "אף אחד לא הולך לפטר" את בהרב מיארה. בהמשך הסביר כהן כי הוא לא מאמין לסער, שהצהיר כי הוא ומפלגתו לא ישתפו פעולה עם הרשימה המשותפת

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו בכנס כיכר השבת/כיכר השבת

ח"כ אלי כהן מהליכוד לא פוסל אפשרות שהיועמ"שית גלי בהרב מיארה תפוטר: "אין פרות קדושות, נכון לעכשיו אנחנו לא עוסקים בסוגיה הזו", אמר בריאיון ב-103FM. "צריך לעשות תיקון בבית המשפט", קרא, "נשמע לך סביר שרוצה היועמ"שית, שקיבלה המלצה ערב מינויה ממני מזוז לקראת התפקיד, למנות אותו בממשלת מעבר כשעוד פחות מחודשיים יש בחירות לתקופה של שמונה שנים? אם מזוז בסופו של דבר התעקש להיות שמונה שנים, אני אמליץ להפסיק את כהונתו".

בהמשך, הסביר כהן שהוא לא מאמין לשר המשפטים גדעון סער (המחנה הממלכתי), שהצהיר כי הוא ומפלגתו לא ישתפו פעולה עם הרשימה המשותפת אחרי הבחירות הקרובות. לדבריו, "אלמלא אורבך וסילמן, גנץ, סער ולפיד היו ממשיכים לשבת בקואליציה של 60 מנדטים תוך הישענות על המשותפת - במהלך השנה האחרונה לא היה להם שום קו אדום בשום נושא". חבר הכנסת קרא לפסול את כל המפלגות הערביות, כולל מפלגת רע"ם. "נראה מתי אנחנו מגישים את הבקשה לפסילה - ברור שפסילה של בל"ד בלבד היא מהלך פוליטי", טען ח"כ כהן.

שר המודיעין אלי כהן, 18 במאי 2020. יונתן זינדל, פלאש 90
שר המודיעין אלי כהן, 18 במאי 2020/פלאש 90, יונתן זינדל

בשבוע שעבר, ח"כ ניר ברקת אמר כי הוא מאמין שיו"ר מפלגתו בנימין נתניהו יחליף את היועצת המשפטית לממשלה אם ינצח בבחירות בנובמבר. "אני חושב שהוא יעשה את זה כיוון שהוא ירצה מישהו שתפיסת עולמו כתפיסה של הימין", הסביר ברקת בריאיון ב-103FM. בהמשך הליכוד התנער מדבריו, ונתניהו קבע: "יש לנו נבחרת מצוינת, אבל לנבחרת הזאת יש קפטן ובסוף המדיניות נקבעת באופן מסודר - אף אחד לא הולך לפטר את היועצת המשפטית לממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully