וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

נתניהו אחרי ההקלטות: "מוחל לסמוטריץ' על דברי הבלע שלו"

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 14:15

יו"ר האופוזיציה קרא "להפסיק לירות בתוך הנגמ"ש ולגייס את כל הימין כדי למנוע את המשך ממשלת לפיד-עבאס שמסכנת את עתיד ישראל", אחרי ההקלטות של סמוטריץ' בהם תקף את נתניהו וכינה אותו "שקרן בן שקרן". נתניהו הבהיר, "סמוטריץ' ובן גביר יהיו בכל מקרה שרים"

בווידאו: סמוטריץ' במתקפה חריפה על נתניהו: "שקרן בן שקרן"/"כאן" חדשות

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמר היום (שני) כי הוא "מוחל לסמוטריץ' על דברי הבלע שלו", לאחר ההקלטות שפורסמו אמש. "אנחנו חייבים להפסיק לירות בתוך הנגמ"ש, אנחנו חייבים לגייס את כל הימין כדי למנוע את המשך ממשלת לפיד-עבאס שמסכנת את עתיד ישראל. חלאס, פעם אחת הספיקה לנו".

נתניהו הבהיר כי סמוטריץ' ואיתמר בן גביר "יהיו בכל מקרה שרים בממשלה שלנו", ואמר: "אם הליכוד יהיה קטן במנדט או שניים מלפיד, זה יכול לתת ללפיד את הממשלה".

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ביטל ברגע האחרון את הגעתו לפסגת המנהיגים של הג'רוזלם פוסט. להודעה על ביטול ההשתתפות קדם פרסום הקלטות של סמוטריץ' תוקף את נתניהו אולם בסביבתו של יו"ר הציונות הדתית מנמקים את ההיעדרות ב"בלת"ם בלו"ז".

בווידאו: נתניהו: מוחל לסמוטריץ׳, להפסיק לירות בנגמ״ש כדי לעצור את לפיד/הליכוד

יו"ר יהדות התורה משה גפני התבטא היום בפסגת המנהיגים נגד הקלטות סמוטריץ' ואמר, "זה לא בסדר, לא אומרים דברים כאלה. אתה שותף שלו. אני נגד דיבורים כאלה, על היריב הגדול ביותר שלי לא אומר את זה". הוא ציין כי הוא לא יודע אם נתניהו ניסה להקים ממשלה בתמיכת רע"מ. "אנחנו מדברים ומגיעים להסכמות עם הציבור הערבי, הם חלק לגיטימי מהציבור".

שרת הפנים איילת שקד טענה כי בהקלטות סמוטריץ' "האמת יצאה לאור". היא הסבירה, "נתניהו רצה ממשלה עם רע"מ, ניסה לשכנע את סמוטריץ' ולא הצליח. מסתבר שבשנה וחצי האחרונות צדקנו למרות ההכחשות שלהם". עם זאת סייגה, "הקלטה של אדם בשיחה סגורה היא לא הגונה".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן העריך שמי שהדליף את ההקלטות של סמוטריץ' הוא יו"ר הציונות הדתית בעצמו. "הוא בן אדם מחושב, חתרן בלתי נלאה. מה שהוא עשה עכשיו לנתניהו זה המשך ישיר של פעילותו. סמוטריץ' אמר את האמת סוף סוף".

עוד בוואלה!

סמוטריץ' במתקפה חריפה על נתניהו: "שקרן בן שקרן - הייתי צריך להיכנס באמ-אמא שלו"

לכתבה המלאה
בצלאל סמוטריץ ,יו"ר הציונות הדתית בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
"דברי בלע". סמוטריץ'/ראובן קסטרו

אמש, פורסמו הקלטות של סמוטריץ' בו תוקף את נתניהו וטוען כי הוא שקרן. "אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי, הייתי צריך להיכנס באמ-אמא שלו", אמר בהקלטות שפרסם מיכאל שמש בכאן 11. "הוא שקרן בן שקרן. הוא לא רצה ללכת עם רע"ם? אני היחידי שעמדתי בפרץ, הייתי מרוויח שני מנדטים".

"נתניהו לא יישאר פה לנצח", טען סמוטריץ'. "הפיזיקה והביולוגיה יעשו את שלהן. מתישהו הוא יורשע בבית המשפט, אני יודע מה, קצת סבלנות בחיים. אין ספק שנתניהו זה צרה בסדר? אבל עכשיו תבחר בין צרה לצרה. החלטת שנתניהו זה האירוע ואני אמכור הכול?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully