וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בחירות 2022: מי הפוליטיקאי האהוב ביותר ברשתות החברתיות?

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 22:24

מנתוני "באזילה" שנאספו עבור וואלה עולה כי השיח ברשת סביב בן גביר הוא החיובי ביותר, ואחריו השיח על נתניהו. גנץ מוביל על לפיד, שמקבל את הציון הנמוך ביותר. כמה אחוזים מהשיח על נתניהו היה שלילי ביותר - ועל מה בכלל דיברו הגולשים? | כל הנתונים

בווידאו: בג"ץ דן בעתירות נגד ההסכם של ישראל עם לבנון על הגבול הימי בין המדינות/לע"מ

שבוע לבחירות לכנסת ה-25 יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הוא הפוליטיקאי האהוב ביותר ברשתות החברתיות מבין חברי הכנסת הבולטים ביותר - כך עולה מנתוני "באזילה", החברה המובילה בארץ למודיעין גלוי המומחית בניטור וניתוח שיח ברשת, שנאספו הערב (רביעי) עבור וואלה. בן גביר משיג ציון של 4.3, וגובר על יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, שנמצא במקום השני עם ציון של 2.3. יו"ר כחול לבן בני גנץ מקבל ציון של 4.5-, והרבה אחריו ראש הממשלה יאיר לפיד, עם 8.1-.

איתמר בן גביר. עופר חן, אתר רשמי
השיח החיובי ביותר. איתמר בן גביר/אתר רשמי, עופר חן

51% מהשיח ברשתות החברתיות סביב בן גביר היה חיובי, לעומת 34% שלילי. 49% מהגולשים הביעו סנטימנט חיובי כלפי נתניהו, ו-37% התייחסו אליו בשליליות. עם זאת, 10% מהשיח כלפי בן גביר היה שלילי מאוד, לעומת רק 4% אצל נתניהו.

עוד בוואלה!

ציפי לבני תנאם בעצרת רבין, אף ראש מפלגה מגוש המרכז-שמאל לא הסכים לנאום

לכתבה המלאה
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
רק 4% מהשיח שלילי מאוד. בנימין נתניהו/ראובן קסטרו

בצד השני של המפה הפוליטית, השיח ברשתות פחות מפרגן. 60% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי כלפי גנץ, לעומת 32% שהתייחסו אליו בחיוביות. אצל לפיד המצב גרוע בהרבה - עם 75% שיח שלילי, לעומת 8% בלבד של שיח חיובי.

שר הביטחון בני גנץ בהיכל התרבות. 

24 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
שיח רב סביב הנושא הביטחוני. בני גנץ/ראובן קסטרו

עיקרי השיח סביב בן גביר היו על התקרית שבה נתניהו סירב לעלות עמו לבמה, על סערת "זארה" ועל ההתחזקות בסקרי הבחירות. בנוגע לנתניהו, הרבו הגולשים לכתוב על התקרית עם בן גביר ועל הרפורמה שמתכננת הציונות הדתית במערכת המשפט.

ראש הממשלה, יאיר לפיד בכנס הארץ 24 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
במקום האחרון. ראש הממשלה לפיד/ראובן קסטרו

שר הביטחון גנץ מוזכר רבות בהקשר של אירועים ביטחוניים, וכן בהקשר של מדיניות ישראל כלפי אוקראינה, ברקע הצהרתו כי ישראל לא תספק לאוקראינה נשק. השיח סביב לפיד נוגע לאפשרות של ממשלה בראשותו בתמיכת מפלגות ערביות, הצהרתו על תיקון חוק הלאום ומצב המפלגה בסקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully