וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

לפיד מדרבן פעילים: "נגיע לכל מקום"; נתניהו על הקרב בימין: "לא מחלק עכשיו תיקים"

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 12:30

מערכת הבחירות מגיעה לישורת האחרונה, כשמחר ייפתחו הקלפיות ומיליוני אזרחי ישראל יוכלו להצביע לנבחריהם, שינסו להרכיב ממשלה. רה"מ קרא להגיע "לכל יישוב, לכל מצביע ולכל מתלבט"; נתניהו הדגיש אחרי דרישת בן גביר לתיק ביטחון הפנים: "לא מתעניין כרגע במינויים"

בווידאו: נתניהו: מי שמצביע בן גביר וסמוטריץ’ - מצביע ללפיד/מערכת וואלה NEWS

מערכת הבחירות מגיעה לישורת האחרונה, כשמחר (שלישי) ייפתחו הקלפיות ואזרחי ישראל יוכלו להצביע לנבחריהם. ראש הממשלה יאיר לפיד נשא דברים בפתח ישיבת הסיעה וטען: "נעבוד יותר קשה מכולם, נגיע לכל מקום, לכל יישוב, לכל מצביע ולכל מתלבט". בד בבד, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמר כי הוא לא שולל את מועמדותו של איתמר בן גביר לשר לביטחון הפנים, אך הדגיש כי הוא "לא מתעניין כרגע במינויים".

ריאיון רה"מ, יאיר לפיד 30 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
"תזכרו שהקול שלכם נשמע". לפיד/ראובן קסטרו

לפיד קרא לאזרחי ישראל, "מחר, כשתיכנסו מאחורי הפרגוד כדי להצביע, תזכרו שהקול שלכם נשמע. אתם אלה שקובעים. אתם תחליטו מחר לאן אנחנו הולכים". במהלך היום גם יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי תגיע יחד עם חברי סיעת העבודה אל מוקד מערך הטלפונים של קמפיין המפלגה כדי להמריץ את התומכים לצאת ולהצביע.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
"לא מתעניין כרגע במינויים". נתניהו/ראובן קסטרו

במקביל, הקרבות בימין ממשיכים. אחרי שבן גביר הודיע כי ידרוש את תיק ביטחון הפנים בממשלה, נתניהו הבהיר בריאיון לגלי צה"ל: "אני לא שולל את זה, וגם לא מחלק את זה. לא מתעניין כרגע במינויים, אז הוא אמר שזה מה שהוא רוצה. הוא יהיה שר בממשלה שלי רק אם אהיה ראש ממשלה".

ועידת מירון | עדותו של אריה דרעי. הגן הטכנלוגי, ירושלים 2 ביוני 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
"מנהל את הגוש". דרעי/פלאש 90, יונתן זינדל

יו"ר ש"ס אריה דרעי טען מצדו שמפלגתו מנהלת את הגוש, וניסה לשכך את הסערה. "או שתוקם ממשלת ימין על מלא או שכל גוש הימין ישב באופוזיציה, לכן אין משמעות למאבק בין הליכוד לבן גביר על כמות המנדטים", הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully