וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בן גביר מסוכן ליהודים? הוויכוח שפרץ בין הגנרלים

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 19:33

בעקבות טור שכתב אלוף (במיל') טל רוסו נגד איתמר בן גביר, פקודו תא"ל (במיל') צביקה פוגל, שמתמודד מטעם עוצמה יהודית בבחירות לכנסת תקף את מפקדו לשעבר. רוסו: "מופעי האלימות של בן גביר הם ה-DNA של מהותו". פוגל: "אכזבת אותי"

בווידאו: ח"כ איתמר בן גביר בריאיון באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו

ויכוח פרץ היום (שני) בין אלוף (במיל') טל רוסו, לבין פקודו תא"ל (במיל') צביקה פוגל, שמתמודד ברשימת עוצמה יהודית בבחירות לכנסת ה-25. רוסו, טען בטור שכתב כי יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, מסוכן ליהודים.

"התנהלותו של האיש ודרכו היא ריסוק - בדרך של הקטנה, שיבוש, השחרה, שנאה וליבוי אש כאחרון הפירומנים", כתב רוסו. "גם בני גנץ וגדי איזנקוט, רמטכ"לי עבר שתרמו רבות לטובת הציבור, זוכים לכבוד המפוקפק מהצמד בן גביר ובצלאל סמוטריץ'".

טל רוסו בדיון פסילת מועמדים בכנסת, 5 במרץ 2018. שלומי גבאי
"בן גביר הוא נער גבעות חמום". טל רוסו/שלומי גבאי

עוד כתב חבר הכנסת לשעבר כי "הטענות לפיהן נער הגבעות החמום התרסן אינן עולות בקנה אחד עם מעשיו והכרזותיו האחרונות. קשה להאמין למהפך בכוונות של מי שרק לאחרונה נופף באקדחו בשייח ג'ראח תוך ניצול חסינותו, או כשהוא רושף דברי בלע נגד בית המשפט, הרמטכ"ל, חיילי צה"ל והקהילה הלהט"בית".

"מופעי האלימות של בן גביר הם ה-DNA של מהותו - הוא לא בא לתת מענה למצוקה ולמשבר האמיתי המתמשך של יחסינו עם שכנינו מבחוץ ומבית, הוא כאן כדי להבעיר - זאת ההיסטוריה שלו, ולשם פניו", הוסיף רוסו. "האיש שחולם לכבוש את כיסאו של השר לביטחון הפנים, מבקש את קולו של הציבור לממש מאיווי נפש מסוכנים".

צביקה פוגל. מתוך דף הפייסבוק של איתמר בן גביר, אתר רשמי
"טל רוסו, אכזבת אותי". צביקה פוגל/אתר רשמי, מתוך דף הפייסבוק של איתמר בן גביר

אחרי פרסום הטור של רוסו, פוגל הגיב בטור משלו. לדבריו, רוסו אכזב אותו. "הדרדרת להיות כלי נשיפה בקונצרט האבובים החלולים של השמאל, ולהמשיך לרקוד לחלילם של המסיתים ומהנדסי התודעה השקרית", כתב.

פוגל אף הוסיף וטען כי רוסו "השתנה לרעה". פקודו לשעבר של מפקד פיקוד דרום פנה אליו, וכתב: "התבלבלת קצת, המפקד רוסו, איתמר בן גביר לא מסוכן ליהודים, הוא מסוכן לאויבינו. הם מבינים את זה. אתה וחבריך לשמאל ההזוי, לעומת זאת, עדיין לא הפנמתם: איתמר הוא מנהיג ציבור, בלי דרגות על הכתפיים אבל עם הרבה אופי, חזון ואהבת הארץ. פעם יכולתי לומר זאת גם עליך. היום, אני בספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully