וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בסביבת נתניהו: פועל לכך שסער לא יוביל את רשימת הליכוד

3.2.2019 / 19:45

ראש הממשלה תקף את השר לשעבר המתמודד בפריימריז הקרובים לרשימת הליכוד וסומן על ידו כמי שחובר ליריביו. "לא המצאתי", אמר נתניהו בשידור חי בעמוד הפייסבוק, "אמרו לי שגדעון פנה לאנשים וביקש את תמיכתם. התרגיל הזה לא יצליח". סער הכחיש: "מחזור של עלילת כזב"

צילום: ליכוד TV

נתניהו תוקף את סער | כל העדכונים:

- גורם בסביבת רה"מ: לא מתערב בדירוג השרים והח"כים פרט לסער
- נתניהו האשים: "התרגיל של סער נגדי לא יצליח"
- סער הגיב: "לא אגרר למלחמה פנימית בתוך הבית"
- מחרתיים יתמודד סער בפריימריז לראשונה מאז שעזב את המערכת הפוליטית ב-2014

גורם בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (ראשון) כי הוא פועל על מנת שגדעון סער לא יוביל את רשימת הליכוד. אותו גורם הדגיש כי, "מעבר לכך הוא לא מתערב בדירוג השרים וחברי הכנסת".

מוקדם יותר אמר ראש הממשלה בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הליכוד בנוגע להאשמות שהטיח סער, לפיהן הוא חותר תחתיו: "לא המצאתי, באו אליי אנשים בליכוד ואמרו לי שגדעון פנה אליהם ואמר 'אחרי הבחירות לא יטילו את ההרכבה על נתניהו, יגידו שהוא בשימוע ולכן אני מבקש את תמיכתכם'- אני חושב שהתרגיל הזה לא יצליח".

בפריימריז הקרובים סער מתמודד לראשונה מאז שעזב את המערכת הפוליטית ב-2014. הוא סומן על ידי נתניהו בחודשים האחרונים כאויב מבית שמנסה לעשות הפיכה שלטונית. נתניהו האשים את סער בחבירה לנשיא ראובן ריבלין וברקימת קנוניה שתוביל לכך שהרכבת הממשלה תוטל על סער אחרי הבחירות במקום על נתניהו.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
המומלץ הרשמי היחיד של נתניהו: החשוד בפרשת הצוללות
איחוד בימין? נתניהו קיים שיחות על איחוד הליכוד והבית היהודי
"הליכוד TV": נתניהו ישיק מהדורת חדשות בהנחיית אלירז שדה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת בכנסת לקראת דיון מועצת הביטחון של האו"ם, 19 בדצמבר 2018. לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

סער הגיב להאשמות של נתניהו ואמר כי "‏למרבה הצער, יומיים לפני הפריימריז בחר ראש הממשלה לנסות ולמחזר את עלילת הכזב אותה השמיע לראשונה לפני מספר חודשים. המטרה שקופה: נסיון לפגוע בי בפריימריז. חברי הליכוד חכמים ויודעים היטב שלדברים אין שחר. ערב בחירות קריטיות לליכוד ולמדינה אנהג כמבוגר האחראי: לא אגרר למלחמה פנימית בתוך הבית".

גדעון סער, במהלך הלוויתו של משה ארנס בסביון 8 בינואר 2019. ראובן קסטרו
סער/ראובן קסטרו

בחודש אוקטובר פורסם ב"ישראל היום" כי נתניהו עצר את הקדמת הבחירות לאחר ש"מקורביו גילו" כי הנשיא עשוי שלא להטיל עליו את הרכבת הממשלה גם אם ינצח. אחרי הפרסום, מקורבי נתניהו הפנו את האצבע אל השר לשעבר סער, מבלי לנקוב ישירות בשמו, ואמרו כי "המזימה שפורסמה היום ב"ישראל היום" לא נולדה בבית הנשיא אלא אצל בכיר לשעבר בליכוד, שגם דיבר על כך עם כמה מהשותפים לקואליציה".

מאוחר יותר, במהלך מסיבת יום ההולדת של נתניהו שהתקיימה בלשכתו, אמר ראש הממשלה כי מזה כמה שבועות הוא יודע ששר לשעבר בליכוד מדבר עם גורמים בקואליציה ועשה נגדו תרגיל. "השר לשעבר רקח תרגיל חתרני נגדי, שאני אביא את הליכוד לניצחון סוחף בבחירות ואחר כך ידאגו שאני לא אהיה ראש ממשלה, בניגוד לרצון בוחרי הליכוד, בניגוד לרצון הציבור, בניגוד לדמוקרטיה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully