וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל החלטת היועמ"ש: הליכוד ישיקו את קמפיין הבחירות בשבוע הבא

28.2.2019 / 23:00

באירוע התנעת קמפיין הבחירות של מפלגת השלטון ישתתפו כל חברי הרשימה בראשות נתניהו. ראש הממשלה ייפגש עם חברי הרשימה כדי לרתום אותם למסע הבחירות, להתייעץ עמם ולתדרך אותם. כשלושה שבועות אחרי הפריימריז, נתניהו מוכן לחגוג עם גדעון סער

צילום: מפלגת הליכוד

מפלגת הליכוד הודיעה היום (חמישי) כי תתניע את קמפיין הבחירות שלה בתחילת השבוע הבא, באירוע בו ישתתפו כל חברי הרשימה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו. עד כה, בליכוד לא השיקו את הקמפיין מאחר ונתניהו לא רצה לחגוג עם גדעון סער. ראש הממשלה ייפגש בימים הקרובים עם חברי רשימת המפלגה, בקבוצות, כדי לרתום אותם לקמפיין, להתייעץ עמם ולתדרך אותם בנושאים העומדים על הפרק.

בימים האחרונים עובדי צוות קמפיין הליכוד הוחתמו על מסמך סודיות שכולל הסכמה לבדיקת פוליגרף והתחייבות לתשלום קנס בגובה מאה אלף שקלים על הדלפות מידע, במהלך הקמפיין וגם אחריו - כך נודע לוואלה! NEWS. מדובר בדרישה חריגה שנועדה לשמור על מידור בקמפיין הליכוד, שמנוהל רובו ככולו על ידי מקורבי ראש הממשלה, ללא כל שיתוף כמעט של בכירי המפלגה.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
לשכת מירי רגב הייתה מעורבת בפרסום טענות ההטרדה המינית נגד גנץ
הקלטות שקד: "האמריקנים מנסים לרכך אותנו לקראת פרסום תכנית השלום"
כנס ש"ס מציג מופע של איש אחד - אך המלך החדש הוא דווקא נתניהו

נבחרת הליכוד בהשקת קמפיין הליכוד, ינואר 2015. ראובן קסטרו
משיקים קמפיין. הליכוד/ראובן קסטרו

בשונה ממערכת בחירות אחרות, ובשונה ממפלגות אחרות, נתניהו לא נעזר במשרדי אסטרטגיה וקמפיין חיצוניים. במערכת הבחירות הנוכחית, קמפיין הליכוד מנוהל בעיקר על ידי דוברים ואנשי מקצוע שמקורבים אליו. נוסף על כך, נתניהו עצמו הוא המנהל האסטרטגי של הקמפיין ומסתייע גם בבנו יאיר, שאינו נושא תפקיד רשמי, אך מעורב מאוד בקבלת ההחלטות. הקמפיין מנוהל ברמת מידור גבוהה
מאוד ממצודת זאב שבתל אביב, ורוב בכירי הליכוד כלל אינם לוקחים בו חלק.

עד כה קמפיין הליכוד התמקד בשלושה עד ארבעה אלמנטים מרכזיים. המסר הראשון בקמפיין הוא נגד החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, והשני נגד מפלגת כחול לבן וראשיה, בני גנץ ויאיר לפיד. מסר שלישי הוא קמפיין חיובי להדגשת יכולותיו וכישוריו של נתניהו בזירה המדינית והביטחונית, תחת הסיסמה "נתניהו - ליגה אחרת". החלק הרביעי והאחרון הוא הקמת אולפן השידורים של הליכוד TV במצודת זאב, שממנו משדר אלירז שדה ראיונות וחומרי תעמולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully