וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוביץ באולפן וואלה! NEWS: "פרץ טרק את הדלת וצריך לתת הסברים"

1.8.2019 / 14:00

שבוע אחרי האיחוד בין מרצ, ישראל דמוקרטית והתנועה הירוקה בראשות שפיר, תוקף יו"ר המחנה הדמוקרטי את יו"ר העבודה ומטיל עליו את האשמה בכישלון האיחוד בשמאל: "הציבור רצה חיבור, זו החלטה גרועה". לדבריו, הקמפיין שיוביל יהיה תוקפני: "המצביעים רוצים שנהיה אגרסיבים"

ניצן הורוביץ בראיון לטל שלו באולפן וואלה ניוז/תמונות סטילס: ראובן קסטרו. עורכת ווידאו: נועה לוי. עיצוב גרפי: אביחי ברוך

ראש המחנה הדמוקרטי ויו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, תוקף היום (חמישי) בחריפות את יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, ומאשים אותו בכישלון המגעים להקמת איחוד מפלגות שיפגע בשמאל כולו. "הציבור רצה חיבורים, הציבור רצה את האיחוד הזה. זו החלטה גרועה שפוגעת במפלגת העבודה", אמר הורוביץ בראיון באולפן וואלה! NEWS. "מי שעשה את זה הוא עמיר פרץ שטרק את הדלת וריסק את האפשרות לאיחוד בשמאל. אני השקעתי את המאמצים מתחילת הדרך - את ההסברים פרץ צריך לתת. לצערי הוא בחר מה שבחר - ונאלץ להתמודד עם התוצאות".

שבוע אחרי הקמת האיחוד בין מרצ, ישראל דמוקרטית והתנועה הירוקה בראשות סתיו שפיר, הקפיצה הראשונית בסקרים כבר נבלמה, ובסקר חדשות 12 השבוע המפלגה קיבלה רק 7 מנדטים. עם זאת, הורוביץ ממשיך להגן בלהט על האיחוד ואומר שהאתגר העיקרי שעומד בפני השמאל הוא העלאת אחוזי ההצבעה. "את יודעת כמה אנשים נשארו בבית הפעם הקודמת? אנשים לא טרחו לצאת, לא הצביעו, לא הוציאו אותם - וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות עכשיו. כשהחילונים יצביעו כמו המתנחלים והחרדים, התוצאה תהיה אחרת. כל החלוקה בין הגושים תשתנה. אחוזי הצבעה הם קריטיים, הנעה לקלפיות זה קריטי, אנשים צריכים לצאת מהבית".

לדבריו, הקמפיין של המחנה הדמוקרטי יהיה תוקפני, ובשל כך, תיבלם נדידת המנדטים לעבר כחול לבן והמפלגות הגדולות. "סיפורי גוועלד וחסינות זה מאחורינו. השמאל במקום אחר. המצביעים שלנו רוצים שניתן בראש ושנהיה אגרסיבים".

ניצן הורביץ
יו"ר מרצ
בראיון באולפן וואלה!NEWS. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
"הנעה לקלפיות זה קריטי, אנשים צריכים לצאת מהבית". הורוביץ/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
"ברק מביא ניסיון, הוא חד מאוד באמירות שלו ובקמפיין שלו"

הורוביץ מגבה בפה מלא את שותפו החדש אהוד ברק, למרות הביקורת הנמשכת על קשריו של עם הפדופיל האמריקני ג'פרי אפשטיין, ואומר שהמפלגה "תתמודד" אם יצאו פרטים מביכים נוספים על הקשר בין השניים. "אני נעזר בו והוא נעזר בי. זו הנהגה משותפת", הוא אומר. "ברק מביא ניסיון, הוא חד מאוד באמירות שלו ובקמפיין שלו. בשנתיים האחרונות הוא הקול הכי חריף נגד נתניהו, נגד משטר בלפור, השחיתות. צריך להשתמש בניסיון שלו וביכולות שלו - ראש ממשלה, רמטכ"ל שר ביטחון, ראה הכול עשה הכול, צריך להשתמש בדברים שהוא מביא, וקמפיין חזק הוא יודע לעשות", הוא אומר.

"הפסקתי לשחק את המשחק הקבוע של השמאל שבו אנחנו חופרים מה לא בסדר אצלנו ומלקים את עצמינו. הפסקתי להתנצל, נגמר עידן החנופה לימין. עומד ראש ממשלה שיש מעליו כתב חשדות על שחיתויות חמורות ביותר, והוא אומר לי שאני צריך כך וכך - אבל הוא צריך להתפטר, הוא זה שנאשם בשחיתות, תראי איזה היפוך. לימין יש ביקורת? סימן שאנחנו עושים משהו טוב, ואנחנו מתכוונים להרגיז הרבה יותר. תם עידן החנופה לימין, אני לא משחק את המשחקים האלה, הם רוצים להיות צדקנים וטהרנים, שיעשו אצלם וידיחו ראש ממשלה שיש מעליו ענן של שחיתות - זה הדבר המסריח".

ניצן הורביץ
יו"ר מרצ
בראיון באולפן וואלה!NEWS. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
"אני נעזר בברק והוא נעזר בי. זו הנהגה משותפת". הורוביץ/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully