וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה בימין המאוחד נגד בן גביר: "בכיין שהתאהב בפוזת הקורבן"

1.8.2019 / 8:42

ברקע ניסיונות אחרונים לאיחוד תוקפים גורמים בכירים בימין המאוחד את אחד מראשי עוצמה יהודית. "הוא קיבל מאתנו הצעה מדהימה, אבל הוא מעדיף להישאר בבית ולא להצטרף", אמרו לוואלה! NEWS. הם הדגישו כי המקומות 8 ו-13 ברשימה הם ההצעה אחרונה. "אם הוא לא רוצה, שלא יבוא"

צילום: חדשות 13, עריכה: תומר לוי

קצת יותר מ-12 שעות לסגירת הרשימות, גורמים בכירים בימין המאוחד יוצאים הבוקר (יום חמישי) למתקפה חריפה נגד עו"ד איתמר בן גביר, מראשי "עוצמה יהודית". זאת, ברקע הניסיונות לאיחוד בין הצדדים. "הוא בכיין שהתאהב בפוזת הקורבן", אמרו לוואלה! NEWS. "קיבל מאתנו הצעה מדהימה שמבטיחה לו שני ח"כים בטוחים בכנסת אבל הוא מעדיף להתקרבן, להישאר בבית ולא להצטרף".

לדבריהם, ההצעה האחרונה שניתנה לבן גביר, לפיה הוא ונציג נוסף של עוצמה יהודית ימוקמו במקומות 8 ו-13 ברשימה המאוחדת ויובטח לו כי ארבעה שרים יתפטרו מהכנסת כך ששני המקומות יהיו ריאליים בוודאות "היא הצעה אחרונה". עוד הם הוסיפו ש"הוא רק צריך להגיד 'כן' וסוגרים אבל אם הוא לא רוצה, שלא יבוא".

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את אחד החשודים במעורבות בפיגוע שבו נהרגה עאישה א-ראבי, 6 בינואר 2019. ניב אהרונסון
"אם הוא לא רוצה - שלא יבוא". בן גביר/ניב אהרונסון

גורמים בימין המאוחד הוסיפו כי לבן גביר "יש אגו ענק והוא גובר על שיקול דעתו. הבכיינות שלו עוד תפיל את שלטון הימין". עד כה נמנעו ברשימת הימין המאוחד שבה חברים איילת שקד, נפתלי בנט, בצלאל סמוטריץ' והרב רפי פרץ, ממתקפה ישירה נגד איתמר בן גביר, אבל לטענתם, כעת, לפני סגירת הרשימות, לאחר שהאחרון דחה כל הצעה שהוגשה לו, זה בלתי נמנע.

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, וברקע המאמצים לאיחוד בין הצדדים, עוצמה יהודית צפויה לחתום על הסכם ריצה משותפת עם מפלגת נעם. מדובר במפלגה חדשה שהקימו אנשיו של הרב צבי טאו, ממנהיגי הזרם החרד"לי הרדיקלי בציונות הדתית. הנושא המרכזי שאנשי המפלגה חרטו על דגלם הוא המאבק על "ערכי המשפחה", נגד להט"בים, בעד שמירת שבת במרחב הציבורי ומאבק עיקש בזרמים הלא אורתודוקסיים.

בן גביר כתב הבוקר לפעילי המפלגה כי הסיבה שבגינה הוא מתעקש על המיקום ברשימה היא כי "מצביעי עוצמה יהודית לא יגיעו לקלפי אם יציבו אותי במקום השמיני. הם לא מוכנים שוב להצביע למפד"ל ולבית יהודי ישן ובית יהודי חדש בלי שייקבלו נציג של עוצמה יהודית".

עוד בוואלה!

בני זוג נורו למוות ליד באר שבע; בן 35 חוסל בהרצליה

לכתבה המלאה
רפי פרץ, איילת שקד, נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ  לאחר הסכם החתימה לריצה משותפת. אתר רשמי
רפי פרץ, איילת שקד, נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ לאחר הסכם החתימה לריצה משותפת/אתר רשמי

לדבריו, "התפשרנו שוב ושוב ושוב אך כנראה שאת החברים מהצד השני מניעה 'כיסאולוגיה' ולא אידיאולוגיה. בחיים לא ראיתי משא ומתן שהצד השני לא מוכן לוותר מלימטר ורק אנחנו כרגיל מוותרים עוד ועוד ועוד". בן גביר הוסיף כי "לאור כל אלה ובצעד של אחריות ורצון להציל את קולות הימין אנחנו רצים בעוצמה ומצער אותי מאוד שבגלל מקום אחד, הם מוכנים להסתכן ולהקריב את הכל".

(עדכון ראשון: 8:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully